Het algemene ik heb ruzie met een vriendin topic? Help!

Omdat ik veel topics tegenkom met verhalen over ruzies met vriendinnen dacht ik laat ik een algemeen topic aanmaken. Ik heb gezocht, maar kon geen algemeen topic vinden. Als het al bestaat mag er gelijk een slotje op.

Dus als je ruzie hebt met iemand en graag tips wilt of gewoon je verhaal erover wilt doen kun je het hier plaatsen!

Denk niet dat dit gaat werken.
Elk verhaal is anders en in de algemene topics wordt je verhaal soms gewoon overgeslagen. Waarschijnlijk blijven mensen toch wel topics openen hierover.

Oké, ik weet niet of het gaat werken… het is eigenlijk het zelfde als het officiele vind hij mij leuk topic… daar wordt soms je verhaal overgeslagen, maar over het algemeen niet :’)
maar als niemand het een goed idee vind mag zo het slotje erop… maar mij leek het opzich best handig…

Oke ik probeer :
Men vriendin heeft een lief, die 1 jaar jonger is. Daar heb ik niets op tegen maar ze ziet niet dat hij haar gebruikt op populair te worden en vraagt geld enz ;s
Ze geven nooit een knuffel, kus, spreken amper met elkaar & spreken zeker niet af…Ik heb haar al gezegd dat het duidelijk is dat hij haar gebruikt maar dat ziet ze niet…snap ik wel maar is er een manier om haar duidelijk te maken dat hij haar gebruikt ;s

Dit gaat um niet worden…

Ik denk dat je het gewoon moet laten, uiteindelijk komt ze er vanzelf wel achter dat jij gelijk had.

Dit denk ik ook…
Als zij er niet naar wil luisteren is het denk ik het beste om het een tijdje aan te zien. Je kunt haar blijven waarschuwen maar dan zal ze zich alleen maar tegen je gaan keren, denk ik. Misschien moet je het laten rusten en met een half dichtgeknepen oog de boel in de gaten houden. Blijf haar steunen en kijk het aan. Je kunt er altijd nog wat van zeggen…

Ik zou het denk ik gewoon nog een paar keer tegen haar zeggen, en als ze niet wil luisteren… Nouja, jij hebt dan gedaan wat je kon doen, als zij niet wil luisteren is het niet jouw fout.
Uiteindelijk komt ze er wel achter…

Laat ze er zelf achter komen, idd… Ze besft het ook wel, denk ik. Maat ja, verliefd zijn…