Het algemene HELP ik heb een naaktfoto gestuurd topic.

Ja ik dacht het word eens tijd voor een algemeen topic voor meiden die hier heel veel topics openen over help ik heb een naaktfoto gestuurd, help ze vragen naaktfoto etc.

Wat moet je doen als iemand een naaktfoto vraagt?
NIKS niet sturen meteen blokkeren.

Wat moet je doen als je geliefde een naaktfoto vraagt?
Dit ligt aan de basis van de relatie hoelang jullie het hebben, maar liever DOE HET NIET.

STUUR NOOIT NAAKTFOTOS!! Vooral niet naar jongens waarmee je een keer hebt gepraat, of nog beter HELEMAAL niet. Chanteren ze je met iets als je het niet doet? Jammer dan, als je een foto stuurt wordt het vaak alleen maar erger en erger en erger, en ik neem aan dat niemand dit wilt!

Heb je dit perongeluk toch gedaan, kom hier in dit topic en vraag om raad.

Dit is wel sticky waardig mods

Goed topic :slightly_smiling_face:
Heb echt het idee dat de naaktfoto-drama’s me om de oren vliegen hier

Wat erg dat dit gewoon nodig is

ik snap ook niet dat dit nodig is.
Hoevaak wordt je al meid er niet op gewezen dat je naar niemand een naaktfoto moet sturen. Zelfs niet als hij heeeeeeeeel lief lijkt.

-.- ik was natuurlijk ook een puber. Maar om mij heen gebeurde dit nauwelijks. Nu mijn zusjes op de middelbare school zitten gebeurt dit minstens 6x per jaar bij iemand uit hetzelfde leerjaar

Hopelijk leren ze hier iets van

persoonlijk vind ik opzich dat er niet veel mis is met nudes, mits je volwassen bent en het totaal onherkenbaar is.
als je niet aan die 2 dingen voldoet ben je gewoon achterlijk :’)

idd. Ook niet met bijvoorbeeld herkenbare spullen of plekken op de achtergrond.

Goed topic, maar het is eigenlijk gewoon te gek voor woorden dat het inmiddels nodig is :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gewoon geen naaktfoto’s sturen naar onbekende kerels, en als je dat dan toch wil doen in ieder geval zonder je hoofd of herkenbare dingen erop.

hehe toen ik op de middelbare zat hadden we amper foto functies op mobieltjes… en whatsapp bestond nog niet :flushed: :flushed:

tis me wel een keer overkomen dat een jongen die ik HAATTTT mijn hoofd op een playboymodel gefotoshopt had en op had gehangen door heel de school…
maar dat vond ik niet erg, dat lichaam zag er een stuk beter uit dan die van mij.

maar ontopic… doe het alleen als je een goede stabiele relatie hebt en diegene vertrouwd… wij sturen ook wel eens naaktfotos… en ik vertrouw hem erop dat hij die nooit zou verzenden, ik weet ook dat hij dit niet zal doen …

Ik zou het nooit doen naar een scharrel ofzo… en als je het dan al doet dan idd onherkenbaar.

het is niet verstandig om naaktfoto’s te sturen, maar als je dan eigenwijs bent en het toch doet, zorg dat je hoofd niet zichtbaar is (eventueel haar omhoog steken) en dat er geen herkenbare voorwerpen of achtergronden aanwezig zijn.
Als je in een stabiele relatie zit en je vertrouwt elkaar 100% en je voelt je er goed bij, dan zou het kunnen als je het echt zo graag wilt. :cold_sweat:

Wat een ongelooflijke lul en wat ongelooflijk kinderachtig van hem.

wat ik ook zo verschrikkelijk dom vind is meisjes die een filmpje maken dat ze zichzelf vingeren, en dan hun hoofd laten zien ._.

Sowieso lijkt zo’n filmpje mij superawkward, een foto kun je nog een beetje sexy maken ofzo. Maar dat…