Het Algemene Grenzeloos Verliefdtopic

Ik vind het altijd wel leuk om dat programma te kijken. En ik las net bij iemand dat ze een relatie heeft met iemand aan de andere kant van de wereld dus:

Heb jy ook een relatie met iemand die in een ander land woont?
Waar woont hij? Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
Vertel je verhaal hier!

(Ook vakantieliefdesverhalen zijn leuk)

Ik had een relatie met iemand in Noorwegen. Nouja had klinkt alsof het nu uit is maar hij is nu in Nederland komen wonen :grinning: Hij woonde hier al, en toen is hij 2 jaar in Noorwegen gaan wonen en nu is hij weer terug. Zo fijn.
En als iemand zich afvraagt hoe dat dan gaat als je hem weer ziet/weggaat en je op schiphol staat bijvoorbeeld: Ja, het gaat echt zo overdreven haha. Tenminste bij mij wel.
Leukste moment was dat hij in oktober als verrassing een weekend terug was gekomen en dat ik van niks wist, en dat hij opeens voor me stond. Ja. Hartverzakking. Maar wel heel leuk :slightly_smiling_face: Het is nu nog steeds aan trouwens

Leuk topic!

Ik had ooit een relatie met een Nederlandse jongen. Hij kwam uit Amsterdam ( ik ben van Antwerpen) en we ontmoetten elkaar via internet. We waren 2 jaar samen maar uiteindelijk werkte het niet meer door de afstand, het was te frustrerend :slightly_smiling_face:

nah hij woont dan wel niet erg ver weg maar toch 10 km, best een einde fietsen :cold_sweat: lijkt me moeilijk om met iemand te hebben die zo verweg woont! ;o

Ooh dat programma kijk ik altijd! Zo leuk om te zien <3
Hmm mijn vriendje woont 5 minuten bij me vandaan, dus ik kan er zelf niet echt over meepraten haha.
Wel respect hoor, als je een relatie kunt volhouden met iemand die aan de andere kant van de wereld woont! o:

Ik woon nu in Ijsland, en ik heb een relatie met een jongen in Nederland. We ontmoetten elkaar anderhalve maand voor ik naar Ijsland vertrok. (:

Ik vind dat zo’n geweldig programma he, jammer dat het seizoen nu is afgelopen!
Ik heb wel een crush op iemand die 300 km verder woont. kutzooi.

I wish, ken een hele leuke jongen in Engeland haha!

Ik geloof ook echt dat liefde geen afstand kent! (: het kan alleen wel veel druk leggen op je relatie…

aaah lieff

Egt leeuk!
Lijkt mij echt moelijk om zo’n relatie zo goed stand te houden

dit soort verhalen geven me altijd weer vertrouwen in de liefde =)

mijn beste vriendin is overigens 2 jaar geleden naar singapore verhuisd en nog steeds kan er niemand tegen haar op =)
Ach, niet echt grenzeloos verliefd maar wel een grenzeloze vriendschap.

mijn nieuwe liefde woont op dit moment in Singapore, heb hem daar ook leren kennen… en snel genoeg zie ik hem weer! Eindelijk!! :slightly_smiling_face:

/

Ja, het is zeker lastig. Maar hij is een aantal weken terug voor een weekje hier geweest, en hij zegt dat hij graag nog een keer wil komen tijdens mijn tijd hier. (: Dus ik hoop dat het ons op die manier gewoon gaat lukken. ^^

ik had het bijna opgegeven en toen gebeurde er dit ben echt heel dankbaar. dus hou lekker je vertrouwen inderdaad :slightly_smiling_face:

Wow anderhalve maand voordat je vertrok? Dat is best wel kort! Tof voor je dat het dan nu nog steeds aan is terwijl jullie elkaar nog niet zo lang kennen dan! Er was zo’n quote in zo’n film over lange afstandsrelaties iets van: Je moet afstand zien als wind en jullie relatie als vuur. Bij een klein vuurtje waait de wind het zo uit maar een groot vuur wordt door wind alleen maar aangewakkerd.

En toen dacht ik echt: OH DAT IS ZO WAAR.
Trouwens wist je dat je IJsland zo schrijft? En niet Ijsland. Even off-topic. :stuck_out_tongue:

Lul! :stuck_out_tongue:

Ja, ik denk dat we elkaar zelfs maar zeven keer ontmoet hebben voordat ik wegging, maar ja. ^^

En verrek, je hebt gelijk. XD Hoe vaak ik IJsland wel niet verkeerd geschreven heb. :’) Thanks voor de verbetering.