Hey,
Ik weet het, Glee is over.
Maar daar kan ik niet mee leven. Dus hier een topic voor de echte Gleeks onder ons die net zoals ik Glee niet kunnen loslaten.
Wat is Glee? Glee is een Amerikaanse TV-serie die speelde van 2009-2015.
Deze uitleg is van Wikipedia:
Glee is een Amerikaanse, komische en muzikale televisieserie uit 2009 van Fox. Het verhaal draait om een groep jongeren die, onder leiding van hun leerkracht, een koor beginnen op hun school. Dit is de fictieve William McKinley High School in Lima (Ohio). Centraal staan de gebreken van elk van hen en hoe ze moeten opboksen tegen de vooroordelen van hun medestudenten en enkele leerkrachten.
Ik heb een aantal vragen voor jullie: (Waar mijn antwoorden bij staan. )
Wie is je favoriete personage? Hmm, ze zijn allemaal zo leuk! Maar mijn favoriete personage blijft Burt (Mike O’Malley)! Hij is toch geweldig? En natuurlijk Mr. Schue (Matthew Morrison) kan niet ontbreken. Wat zouden we zonder hem zijn?
Wie vind je de beste zanger(es)? Marley (Melissa Benoist) kan zeer goed zingen! Ook Kurt (Chris Colfer) verraste me steeds! Blaine heeft dan weer zo’n zwoele stem.
Wie vind je de beste danser(es)? Mike (Harry Shum Jr) en Brittany (Heather Morris)
Welke twee personages ship je stiekem wel als koppel? Klaine! Kurt (Chris Colfer) en Blaine (Darren Criss) En ook Emma (Jayma Mays) en William (Matthew Morrison) wou ik ook altijd samen. Ik haatte het wanneer Carl kwam!
Welk koppel zag je toch liever uit elkaar gaan? Rachel (Lea Michelle) en Jesse (Jonathan Groff) vond ik nooit leuk samen en al helemaal niet toen ze samen eindigden. Niemand kan ooit tippen aan Finn! (Cory Monteith)
Bij welk koppel moest je het hardst huilen toen ze uit elkaar gingen? Klaine, again!!
Wanneer begon je Glee te kijken, hoe oud was je toen en waarom begon je te kijken? Hmm, ik denk dat toen ik echt begon met kijken ik 13 jaar was. Dat was vorige zomer. (Nu ben ik 15). Maar vroeger in 2009 toen het voor het eerst op tv was zag ik een aflevering van Glee. Het was diegene van Suzy Pepper die een gat in haar slokdarm brandde door een hete peper te eten. (Verhaal van Mr. Schuester) Toen durfde ik niet meer kijken. Maar vorige zomer kwam mijn zus ermee af en sindsdien ben ik verslaafd!! Ik vind het jammer dat ik niet steeds op tv volgde, maar dat kon wel nog met seizoen 6.
Wie vind je de mooiste jongen? Toen Blaine (Darren Criss) voorgesteld werd was, was hij best knap . Maar eenmaal uit zijn Warblerskostuum en met zijn haar in de gel ging het bergafwaarts… Sam (Chord Overstreet) is ook best knap, zolang zijn haar niet zo lang is.
Wie vind je het mooiste meisje? Pff, Quinn (Dianna Agron) en Emma (Jayma Mays).
Wat is je lievelingsaflevering? Ik vind ze allemaal geweldig en kan echt niet kiezen. De meest van jullie vast, maar als er echt een aflevering is die er voor jou uitspringt, wil ik het graag eens weten!
Wat wou je zeker dat er nog gebeurde in Glee? Ik wilde een vriendje voor Kurt (Chris Colfer) → Is gebeurd. Ik wilde een transgender in de serie.–> is gebeurd. Hmm, iets wat niet gebeurd is? Een seizoen 7.
Welke promaflevering vond je het leukst? (Prom queen, prom-asaurus of Tina in the sky with diamonds) Ze hebben allemaal hun charmes. Prom queen: Ik had zoveel medelijden met Kurt (Chris Colfer). (Maar even terzijde, hij hád een rok aan.) Prom-asaurus: Dat het Brittany’s (Heather Morris)idee was en dat Blaine zijn haar niet in de gel was. Tina in the sky with diamonds: De nieuwe Gleeclub werd één. (Met de jurkwisseling terwijl ze Hey Jude zingen)
Welk seizoen vond je het best? Hmm, het derde denk ik en natuurlijk het eerste. Het laatste seizoen vond ik eerlijk gezegd wat minder.
Welke performance vond je het best? Ik kan er nu niet meteen 1 noemen. Ik vind het altijd leuk als ze elkaar aanmoedigen aan de hand van een song. O wacht, Born this way vond ik geweldig omdat ze hun ‘gebreken’ toonden.
En zo heb ik nog vele vragen, maar er moeten nog dingen zijn om over te discussiëren.
P.S. We missen je Cory Monteith (aka Finn Hudson)