Het algemene genante sexblunders topic

atlijd leuk om te lezen…

hier eentje van een vriendin van mij,.,

ze was haar ex aan het pijpen, en had hem gevraagd aan te geven wanneer
hij zou komen aangezien ze niet wilde slikken. Maar hij was het blijkbaar vergeten dus hij komt klaar en uit paniek haalt ze de penis uit haar mond en spuit hij recht in haar oog :stuck_out_tongue:
ze heeft zeker 3 dagen met een dik oog rondgelopen… we hebben er altijd
veel lol om hihihih

zelf heb ik wel eens meegemaakt dat we net lekker bezigwaren en zijn
moeder riep of we trek hadden in frikandellen … LOL

en oja…

tijdens onze eerste keer waren we allebei zo zenuwachtig dat we
de verpakking van het condoom maar niet openkregen… zeker 5 minuten
over gedaan…

hahahahahahahahahahahahahhahahahahXD
zelf heb niks maar omgXD

Whahaaa

Nog nooit sex gehad :wink:

Haha, zelf nog geen bloopers meegemaakt :wink: Soms wat geklungel maar verder niet :stuck_out_tongue:

Whaha! ^^
Ik ben nog maagd… (A)

ik heb niet echt genante sexblunders gehad…:stuck_out_tongue: maar wel erg grappig die verhalen

Dit heeft een vroegere klasgenoot van me ook wel eens meegemaakt :stuck_out_tongue:

ghehe, té grappig :stuck_out_tongue:

Niet tijdens sex, maar tijdens t zoenen &zo (staand) vielen we tegen een grote kast aan, die bijna omviel, met aardig wat lawaai, ouders zaten dr naast en wij waren ‘huiswerk aan het maken’ :flushed:

Hahahaha :stuck_out_tongue:

Hahaaa

Ook niks met seks ofzo mr wel met kussen…ik en mijn vriendje stonden te zoenen kwam daar onze lerares van godsdienst(zo’n heeeeel katholiek mens) af en die heeft daar kweenie hoelang staan kijken voor we het doorhadden :drama:

-

laat maar. XD

Toen we in bad waren, wouden we 69 doen… En ik ging maar de hele tijd kopje onder waardoor ik echt elke keer naar adem moest happen en hij had het totaal niet door. Ik heb het niet lang volgehoudenlaughing7.

Dat heb ik ook een keer gehad! nouja meerdere keren… op mn oude bed, lattebodem was nogal zwak :stuck_out_tongue: je kon niet eens ff lekker stoeien of we zakte er doorheen… heb ik nu gelukkig geen last meer van

Dat is bij mij ook gebeurd! Maar dan niet als we aan het zoenen waren, maar als we als bezig waren…

GRAPJE DUBBEL POST