Het Algemene Geesten Topic

Hey, ik vind (en ik denk veel van jullie ook)
geesten heel erg interessant.
Ik ben dit topic geopend omdat er al heel wat zijn, maar die allemaal dood zijn.
(Als ik er een over het hoofd heb gezien kan deze gewoon gesloten worden)

Hier kan je van alles kwijt over geesten/spoken/demonen enz, enz. Bijv:

• Ervaringen
  • Mysteries
  • Geruchten
  • Foto’s
  • Verzonnen verhalen (wel erbij vermelden aub)

en nog veeeeel meer. :slightly_smiling_face:

Ik ben nu een fobie voor geesten en alles aan het ontwikkelen :’)

Ik durf 's avonds niet meer in de spiegel te kijken. Ik klik het licht uit en ren gelijk naar mn bed, dan lig ik een half uur bang te zijn en dan val ik in slaap…

Ben ik een van de weinigen die er niet in gelooft :frowning_face:?

Hahaha oh god dit heb ik dus ook altijd. :’)

als ik alleen thuis ben lig ik écht als versteend in bed, uren als het moet, hàtelijk :blush:

Mijn vriendin beweert geesten te zien en als ik met haar ben zegt ze altijd dat die geesten ons volgen. En dan word ik bang. :slightly_smiling_face:

Haha ik ook, Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zo deed xD

Heb precies hetzelfde, heb zelfs om 3 uur 's nachts huilend een vriend op gebeld omdat ik “gefluister” hoorde.

Laatst had ik wat engs:

Ik zat met een meisje uit mijn klas in de trein, in zo’n vierzit en recht van ons een deur om naar de andere ‘cabine’ te gaan. Nou wij zaten daar wat te praten en in een keer ging die deur open. Dus ik voor de grap: hahaha das vast een geest! Alleen wat ik niet doorhad was, dat ze me al eens eerder had verteld dat ze geesten kon zien. Dus toen zei ze tegen me dat er echt iemand stond een vrouw. Die voor de grap op het knopje drukte. En net toen ze me dat had had verteld, ging die deur weer open… Ik wist niet hoe snel ik die trein uit moest komen :’)

vroeger geloofde ik er ook niet in nu heb ik genoeg mee gemaakt, om te zeggen dat ze bestaan, alleen niet in de vorm van doden, maar in andere vormen.

the same

hoe bedoel je andere vormen?

ik kan daar echt heel veel over gaan typen over me eigen ervaringen maar ik ben bang dat ik er dan weer erg ‘into’ wordt en dat ik dan weer hartstikke bang wordt ;p

hahaha ik ook!

Het zijn zeg maar, een soort “wezens” die rond zwerven maar ook in mensen zitten zeg maar ik kan ze niet niet zien maar de aanwezigheid voelen, en kan ze herkennen in mensen.
oke dit klinkt heeel vaag

Stiekem ben ik wel heel nieuwsgierig nu!

Oke ik eigenlijk ook, maar voel je niet "Gedwongen"om het te gaan vertellen!

Hahaha ik ook -.-

Oké, ik wil het misschien toch wel even kwijt maar mensen gaan me denk ik wel voor gek verklaren. hehe

Ooit schrok ik wakker en toen voelde ik me heel raar en toen stond er een meisje in me deuropening. Ze was erg jong en had stijl blond haar. Ze had een wit jurkje aan en iets in der hand, maar ik weet niet wat. Ze had grote ogen. Ze was echt nog een kindje maar ze leek heel ‘slim’ zeg maar voor der leeftijd. Alsof ze al veel had meegemaakt en wist hoe de wereld in elkaar zat. Ze bewoog niet. En na paar keer knipperen was ze nog niet weg. En toen was ik heel bang :stuck_out_tongue:

sindsdien slaap ik met de deur dicht.

Ik heb ook een tijd gehad dat ik me heel erg verdiepte in de geestenwereld en toen zijn er allemaal freaky dingen gebeurd thuis.

Me sjaal lag ooit languit in de keuken in een rechte lijn op de grond terwijl er echt niemand in de keuken was geweest. Ik had hem netjes opgehangen aan het rek in de keuken en me moeder had de honden in de tuin uit gelaten en terug naar binnen gelaten maar toen hing ie nog gewoon op het rek. En toen uur later ofzo wilde ze de deur gaan afsluiten om naar bed te gaan en toen had ze me geroepen om dat van die sjaal te zeggen. Het was echt zo’n lange sjaal. Echt freaky : p

Ook werd me vader in de nacht wakker en toen was ie z’n bril kwijt. En toen liep ie naar de wc om naar de wc te gaan en toen liep ie terug en toen lag de bril opeens midden in hun deur opening van de slaapkamer ;p Het kan zijn dat me moeder hem perongeluk heeft laten vallen ofzo maar ook echt raar…

Nog paar kleine dingen enzo maar ik probeer ze te vergeten ;p

Ook was ik een keer met me vriendin op me kamer en ik heb twee van die lampjes die je aan de onderkant aan of uit kan zetten met z’n schuifknop. Opeens begint mijn blauwe lamp aan en uit te gaan. Niet aan en uit van echt donker dan licht maar meer zo van: lichter aan, feller aan, lichter aan. Niet helemaal aan of uit. Echt superraar. Nu heb ik 'm wel weer op me kamer en zo :slightly_smiling_face: maar ja, de batterijen doen het gewoon nog dus het kon niet aan de batterijen hebben gelegen.

Mijn moeder heeft ook freaky dingen meegemaakt :stuck_out_tongue:

Ook ben ik 1x heel erg bang geweest boven in ons huis. Ik voelde me zo erg bekeken. Op me kamer, in de badkamer. Me ouders sliepen al en ik maak hun nooit echt wakker voor iets maar ik stond op het punt om hun echt wakker te maken omdat ik zo bang was. Dat is vorig jaar geweest en uiteindelijk was het gewoon plots weg.

brrrrrr

In de tijd dat ik echt in het spokengedrag en zo was heb ik ook eens gehad dat ik met mensen erover aan het praten was op het internet. Het werd zo ontzettend koud op me kamer. Echt steenkoud. Dat vond ik ook echt doodeng :stuck_out_tongue:

Toen ik het helemaal thuis zat was en gewoon doodsbang was in me eigen huis. Ben ik beneden op de bank gaan zitten toen ik alleen thuis was en heb ik paar keer geroepen zo van: Ga alsjeblieft weg uit me huis. Je bent hier niet welkom.

Dat had ik ooit gelezen dat het misschien kon helpen ofzo en sindsdien heb ik er niet echt last meer van. Me moeder praat er ook niet meer over tegen me. Ze maakt niets meer mee. Maar ze weet dus niet dat ik dat heb gezegd. Normaal zei ze wel eens; Kristel, ik heb weer iets meegemaakt.