Het Algemene Fitness Topic

Er is al een topic dat een beetje over fitness gaat, maar ook over bodybuilding, dus een algemeen topic lijkt me wat makkelijker. Ben benieuwd wie hier allemaal fitnesst, hoevaak en of je het eigenlijk wel leuk vindt.

Fitness lijkt me wel leuk om te doen
ik wou nog een andere sport om op te gaan?
dus even een vraag:
is fitness een leuke sport?
voor ongeveer 1x in de week?

Ik wil misschien op fitness, ik ga alleen nog even
kijken waar het het goedkoopst is…
x

Fitness is wel echt leuk om te doen, vooral ook omdat er heel veel apparaten zijn en vaak staat er ook lekkere muziek op waar je een beetje energie van krijgt dus. En je kunt zelf plannen wanneer je gaat en wat je doet, ik vind het altijd een heerlijk gevoel als ik klaar ben.

ik vind fitness ook echt leuk, ik ben nou 2 dagen geweest want ik heb een abonnement van 35 euro per maand, en dan kun je zoveeel als je wil, op alle apparaten en alle lessen zoals Zumba en slimbelly enzo.
Vandaag was er voor de eerste x zumba en het zag er zo leuk uit!
Was alleen te laat want het begon om 7 uur
Maar vanaf volgende week doe ik zeker mee!
En ik voel me gewoon echt goed als ik klaar ben, ik heb echt zin om morgen weer te gaan haha maar ik mag niet iedere dag van me ma :stuck_out_tongue:

ik fitness en ik zwem 1x per week
ik vind het wel lekker om te fitnessen maar een vriendin en ik (waar ik dus mee sport) moeten even aanzien of we verder gaan sporten bij deze sportschool =)

Oh, cool. Ja Zumba is wel echt heel leuk heb ik gehoord. Dat is op latin enzo he?
Ik voel me altijd lekker fit en energiek na sporten. Zullen meer mensen hier wel hebben denk ik.

heb een proefles gehad via school (spinning,bodypump en fitness na elkaar) en vond het geweldig en ook motiverend qua muziek. ben zeker van plan het te gaan doen, liefst deze maand nog.

Ik vind het best wel saai, met vriendinnen is het al leuker mr toch,

Ik heb een vraagje: Moet je altijd 16 wezen om op fitnes te mogen?
Want bij de sportschool waar ik dus wou gaan fitnessen, moet je 16 wezen… En anders moet je op jeugdfitness… Maar dat is maar 1 x in de week en ik zou graag onbeperkt fitnessen doen.
xx

Upp…

Ik vind het ook af en toe wel saai, mr met tv is het al fijner!

Kdoe ook fitness,ik vind het super ! :grinning:

hahaa nu moet ik 2x per week fitnessen om mn abo op te maken =P ik dacht dat mn lessen na 1 januari nog op mocht maken als ik over had… niet dus! dus dat word 3x per week sporten =P

Eigenlijk ben ik helemaal niet voor sport, laat staan fitnessen.
Máár ik heb besloten om aan Zumba te doen! Ik dans graag en Aerobics vond ik ook nog wel wat. Dit moet ik gewoon proberen ^^
Wel op eigen tempo … Net zo’n DVD gekregen en kan ik gewoon oefenen wanneer ik wil =)

haha zumba is best leuk xd woensdag moest ik dansen en toen hadden we dat als warming-up gedaan :grin:

Ik ga altijd 2 tot 3 keer per week. En dan op zaterdag nog paardrijden.
Over het algemeen vind ik het wel leuk, omdat ik me daarna goed en moe voel. Het helpt me meestal ook wel te ontspannen als ik me gestresst voel.

ik heb het gedaan maar ik ging op het laatst (bijna) niet meer dus heb het nu opgezegd xd

ik zit ook op fitness, maar vind het niet echt leuk eigenlijk.
ik ga gewoon omdat het gezond is en zo.
maar de groepslessen vind ik wel echt leuk.
en dan vooral zumba

ik ga in de winter fitnessen, ik kan niet wachten!! :grinning: