Het algemene Extensions-topic

Omdat er de laatste tijd regelmatig topics opduiken met vragen/mededelingen over extensions, kunnen we die allemaal in één topic deponeren. Voortaan dus met vragen over extensions hier naartoe!

NB: voor het verkopen van extensions moet je nog steeds naar het Verkoop! board.

Veel handiger dit algemene topic.

heeft iemand ervaring met : deze extensionsverkoper op ebay: MINIMOUSE8888 ?

http://www.ebay.com/itm/2…sions&hash=item483b6b9373

ze zien er heel goed uit, 160 gr., 50 cm lang…

up

Ik heb deze extentions toevallig vandaag ook gezien bij een andere site waar ze goedkoper waren.
Ik zou dus even op internet zoeken, ik dacht dat ik gewoon ‘extensions’ had ingetypt bij google

Een vraag: ik heb clip ins besteld bij luxury for princesses en verwachtte dat de kleur gewoon blondbruin ging zijn.
Nu toen ik ze kreeg was het eerder rossig, dus kan iemand mij vertellen hoe ik een rosse schijn uit mijn extensions kan krijgen? Ik heb er al een 8.1 asblond in gedaan, maar dit heeft niet zoveel effect gehad…

UP voor dit.

volgens mij bestond er al zo’n topic?

Had ik dus ook bij hun, heel andere kleur dan verwacht en op de foto.
het rode kan je er uit krijgen met iets waar een groentint in zit. ik durf zo niet te zeggen wat je er dan in kan doen.

het zijn maar 3 matten, dat is wel weinig. vooral als je veel/dik haar hebt. en ik vind het apart dat het dan 160 gram is. het zou natuurlijk kunnen, maar ik heb mijn twijfels.

@VANDERWOODSEN, je hebt 20 minuutjes gewacht. Dat is niks. En je kan dit topic altijd uppen…

Overdressed: nee nee het zijn geen 3 matten, bij de beschrijving van die extensions staat dat er meer in zitten :slightly_smiling_face: