Het algemene 'Domme'-vragen topic

Op andere fora heb ik dat ook wel eens gezien en het is best handig.

Dit is het 'Algemene ‘Domme’-vragen topic, voor alle vragen waarvan het onnodig is om er een topic over aan te maken, waarbij je van te voren al weet dat je de antwoorden ‘ZOEKFUNCTIE’ krijgt…

Dus… als je een iniemienie vraag hebt, plaats hem hier! Dit topic staat bij onzin, omdat het kan gaan over sport, over je haar en over andere dingen, een algemeen topic dus :slightly_smiling_face:.

En nu maar hopen dat dit topic een beetje gaat lopen, waardoor een minder onnozele topics worden aan gemaakt, die na 3 berichten alweer dood zijn.

Misschien kunnen we, als het topic te onoverzichtelijk wordt met vragen/antwoorden/onzinreacties, kunnen we de vragen dikgedrukt doen en de antwoorden geven in een bericht met de quote van de vraag.

Hoezo is het gras groen?

^ is het niet de bedoeling dat het wel over zinnige vragen gaat?

Hoe plaats je foto’s en wat is up?

Hier wordt uitgelegd hoe je een foto moet plaatsen:
http://forum.girlscene.nl…_foto/list_messages/99464
En een up is dat het topic weer boven aan komt te staan bij de actieve topics en weer boven komt te staan in de subforums.

Gras is groen omdat gras chloroplasten bevat. De chloroplasten bevatten bladgroen/chlorofyl. Chlorofyl/bladgroen absorbeert alle kleuren behalve groen(groen wordt teruggekaatst).

^hm, ja, toch wel een zinnige vraag :angel:

HAHA. dat antwoord op waarom is gras groen is echt vet =)
hoe leer je frans het snelst?

^ eerst latijn leren, daarna is frans makkelijker :stuck_out_tongue:
Nee, geen idee

Niet.

Maar anders kan je altijd nog WRTS gebruiken, dat gaat denk ik toch het snelste.

Dat ligt aan je zelf. Als je er talent voor hebt leer je het waarschijnlijk makkelijker en sneller. MAAR: je kun jezelf ook trainen door veel franse boeken te lezen en franse films/tv-programma’s te kijken :wink:.

waarom doet mijn pf het niet :S ?

Hoe doe je zo’n link in je signature? Dus ik bedoel dan niet heel die link maar gewoon alleen TWITTER

Je moet op dat plaatje van ‘link toevoegen’ klikken. Eerst moet je de link invoeren. In het volgende balkje de titel, in jouw geval TWITTER.

ik heb nooit echt acteerlessen ofzo gehad, maar ik heb drama op school en dat vind ik heeeel leuk, dus ik wil hier wel iets mee doen verder, maar ik weet niet zo goed wat, iemand tips?

wat betekent TS?

misschien is er een toneelgroep bij je in de buurt?

topicstarter

dankje:D
dacht al zoiets, maar wist niet precies wat het betekende.

hoe krijg je zo’n tekstje onder je berichten?
vaag, ehm waar je vaak je tumblr of twitter of blog met link neerzet ofzo?