Het algemene dagelijkse tegenvallers topic

Hier kun je je dagelijkse tegenvallers in kwijt. Dingen die vervelend zijn en die je kwijt wilt, maar waar niet direct een heel topic over aangemaakt hoeft te worden. Zit je ergens mee of heb je een nare tijd, deel het en steun elkaar!

Het hoeven niet altijd extreme dingen te zijn. Dat je net je teen stoot tegen de tafelpoot is net zo’n tegenvaller als wanneer je dat ene vak niet hebt afgesloten (om maar ff een voorbeeld te geven).

Als tegenhanger van het dagelijkse tegenvallers topic heb ik ook het dagelijkse meevallers topic aangemaakt: (http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-algemene-dagelijkse-meevallers-topic-304807.new.html#new)

Goed idee! :slightly_smiling_face:

Moet [size=2]Verder leuk idee!

Dat die tut van een vriendin liever thuis met haar ouders voetbal kijkt dan dat ze gezellig met mij op parkpop kijkt. Viel heeeeeel erg tegen :’( :’(

En mijn ijsje viel net op mijn witte vestje :’(

Mijn vriend werd een half uur voor de wedstrijd geapt door zijn vrienden, of hij bij hun ging kijken. Mweh, nu zit ik dus alleen :[

aaaaah was naar mij gekomen. Door die vriendin zit ik nu ook alleen namelijk.

Deze hele dag.

van dinsdag al ; dat een wildvreemde zomaar een foto van me maakte terwijl ik fietste en hij voorin een auto zat.

Mijn ogen doen enorm veel pijn door mijn voorbereiding voor het examen via de laptop en mijn schouders doen de laatste dagen pijn van het bed waarin ik voor even slaap… help, ik wil meer studeren maar mijn ogen vallen dicht alsof ik niet heb geslapen vannacht.

Dat ik gisteren mijn 3fm matje kwijt ben egeaakt op concert at sea… Had er het hele weekend goe dop gepast goed bijgebouden en toen we terugliepen van blof ben ik hem ergens in de menigte verloren omdat ik vastzat aan mn tas en los is gegaan ;(
Was er zo blij mee, probeer er namelijk al 3 jaar 1 te bemachtigen.

Hahaha het was wel heel sneu toen ik die laatste 10 minuten in mijn uppie hier zat te gillen :'D

Dat ik subtiel ben afgewezen door m’n crush.

Dat je haar nooit leuk wilt zitten, behalve als je net naar bed gaat of onder de douche stapt…

Dat ik ondanks al mijn goede voornemens vrij weinig aan leren heb gedaan dit weekend…

Ik was aan het rondspringen haha

Denk je net dat de pijn weg is…komt ie weer vrolijk even aangehuppelt

Dat je al 6 weken in het gips zit en nog 7 weken moet en daarna waarschijnlijk niet eens kan lopen al voor de derde keer.
Ik word echt helemaal gek.

Dat ik weer eens te weinig voor school heb gedaan. M’n hoofd zat bij de wedstrijd haha :sex:

Dat ik pizza ging eten bij de Vapiano en 2x heb gezegd ZONDER kaas alstublieft en wat zit er uiteindelijk op mijn pizza: kaas. Dus maar eventjes teruggegaan. Luisteren is moeilijk.

+

Na een laaange dag gelopen te hebben in de verkeerde trein stappen waardoor je reis 30 minuten langer duurt.

Dat ik 3 kwartier/een uur moest wachten omdat de deur op slot zat en ik geen sleutel had. Heb wel m’n nagels gelakt maar ik kan niet stilzitten en niks doen. Bleh.

haha geen tegenvaller maar moet het wel even kwijt. Nu staan bij mij deze 2 topics onder elkaar en de ene heeft een uitroepteken en de ander niet. Ergerlijk :stuck_out_tongue: