Het algemene dagelijkse meevallers topic!

Ik geloof niet dat er al zoiets is op het forum, maar op een ander forum waar ik actief was was dit wel en ik vond het een leuk initiatief voor Girlscene. In dit topic kun je je dagelijkse meevaller kwijt; groot of klein dat maakt niet uit! Gewoon leuke dingen die jou vandaag een blij moment hebben bezorgd kun je kwijt in dit topic.

Ook een leuke manier om andere leden een beetje te leren kennen. Dus ben je net geslaagd of hoor je net dat jullie je favoriete gerecht gaan eten, post het hier een deel je meevaller!

Ik heb als tegenhanger het dagelijkse tegenvaller topic aangemaakt: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-algemene-dagelijkse-tegenvallers-topic-304808.new.html#new

Ondanks mijn vermoeidheid en onproductiviteit vandaag, voel ik mij echt nog wel slimmer door die kleine nieuwe dingetjes die ik heb herhaald voor mijn examen :grinning:

Ik heb mijn vader zo ver gekregen dat hij met mij ging hardlopen :slightly_smiling_face:

NEDERLAND WINT TEGEN MEXICO :slightly_smiling_face:

Dit (:

Dit absoluut!

:laughing: :dancing_women: :dancing_women: :dancing_women: :dancing_women: :metal:

!!!

Kom er net achter dat ik nog niet hopeloos ben. Heb het 4e uur pas pw natuurkunde en niet het 1ste woehoe nu kan ik nog leren morgen ochtend!

THE BLACK KEYS KOMEN 23 FEBRUARI 2015 NAAR DE ZIGGO DOME.
ME SOOOOO HAPPY

:upside_down_face: Dat ik maar 1 hoofdstuk hoef te leren voor m’n wiskunde SE i.p.v 2 (voor dat ene hoofdstuk had ik een 3,0 :hammer:

Dat de proefwerken die ik vandaag in de proefwerkweek had super gingen :upside_down_face:

Dat ik nog een extra nachtje bij m’n vriend blijf slapen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb (slee)hakken gekocht en ze zijn erg leuk en lopen best lekker!

Dat ik in principe al klaar ben met leren en mijn tentamen pas woensdag is! Kan ik het morgen dus lekker rustig aan doen! :slightly_smiling_face:

Ik heb vandaag voor het eerst sinds een maand (verzwikte enkel) weer naar de stad gefietst en het ging redelijk snel en zonder pijn :grinning:

Ik dacht dat ik latijn echt bar slecht had gemaakt, heb ik een 6,3 :slightly_smiling_face: