Het algemene Broken Heart topic

Nou zoals de naam al zegt is dit een topic voor meiden met een gebroken hart, ik zag dat er nog niet zo’n topic was of steeds alleen specifiek voor één geval dus heb ik besloten een algemeen topic te maken hier over en ik begin wel met mijn verhaal het begon dus ongeveer zo:

ik ben dus helemaal smoor (nog steeds), hij is best aardig.
Alleen de laatste tijd doet hij anders, wel aardig maar op een andere manier. maar ik zal even het hele verhaal vertellen wat echt lang is dus wees gereed :wink:

Hij is 15 btw en ik twaalf
Ik heb hem begin van dit schooljaar leren kennen, toen vond ik hem eigenlijk nog best eng… later leerde ik hem kennen bleek hij best aardig, niks aan de hand enzo gewoon vrienden, sinds okt/nov/dec zo iets begon ik hem enigzins leuk te vinden, eerst had ik het zelf niet door… pas wat later merkte ik het ergens eind/midden nov. op een excursie vroeg hij er al naar, want iedereen beweerde dat ik op hem was enzo… dat was gewoon een gok want dat was een beetje een standaard grap, zoiets met mensen uithalen… nadat wij eigenlijk zo’n beetje de hele dag samen hadden rond gehangen (het was in blijdorp; r’dam) en te hebben geklooid met een aantal anderen in een schommel-mand-gebeuren. ging ik dus samen met wat vriendinnen dat klim-toren-geval in (beetje melig) dus wij daar een beetje klooien, op gegeven moment gebeurde er wat waardoor wij elkaar dus achterna zaten naar de bovenste verdieping van dat ding. daar gingen wij dus buiten adem beetje praten enzo en daar vroeg hij ookal of ik hem leuk vond, alleen ontkende ik toen en zei hij al van ja, ik hoopte al van niet want ik houd er niet van om mensen aftewijzen, op de terugweg vroeg hij of ik naast hem wilde zitten en dat was allemaal oke, alleen wat later (een paar maanden ofzo) had ik een excursie en iets daarvoor had ik dus vertelt dat ik hem leuk vond, hij zei dus dat hij mij niet leuk vond en dat was het… maar voor ik weg ging met die excursie zei hij wel weer dat hij me ging missen en lief vond, dus toen was ik helemaal in de war. later (ong nu rond deze periode) gaat hij steeds aardiger doen:
-hij begint meestal meteen als hij online komt een msn gesprek wat hij eerst niet deed

• hij reageert meer enzo, lijkt enthousiaster
    -hij doet aardiger
    -hij zoekt mijn standaard elke ochtend op maar het feit dat het altijd is is waarschijnlijk omdat hij heel erg licht autistisch is, niet dat hij vreemd doet maar gewoon een aantal kleine dingen; bijv bepaalde ‘‘handelingen’’ standaard doen om het maar zo te zeggen. maar hij komt wel wat hij eerst niet deed
    -ik lijkt hem veel vaker te zien
  • hij komt voor mijn gevoel mij vaker opzoeken
    -hij komt vaker in mijn ‘‘eigenbuurt’’ heel dicht bij enzo, vaker lichaamelijk contact, schouderklopje, '‘aai’'over hoofd, snel hand aanraken enzo

vandaag had ik ook schoolkrant vergadering, alleen gingen we een redactie foto maken iedereen er op, iedereen tegen elkaar aan enzo maar hij gaat meteen naast mij staan en dan ook echt best dicht op me, op een gegeven moment moesten we ook dichter bij elkaar met zijn allen en hij staat echt tegen mij aan, niet echt tegen me aan gedrukt maar eerder echt een lichte voorzichtige aanraking, MENSEN ik had echt zin om mijn hoofd op zijn schouder te leggen! Dat is best abnormaal voor mijn doen want normaal heb ik dat niet doordat iemand me gewoon aanraakt ofzo! alleen hoe langer het duurt hoe verwarder ik wordt, ik ga miss ook naar een concert met hem op 09 dec als ik toen stemming krijg :stuck_out_tongue: ik had het er toen toevallig ook over en hij bood echt uitzichzelf aan van ja ik wil wel mee enzo. en de volgende dag (we hadden dus dat concert besproken en ik zei dat ik miss met vriendin zou gaan) vroeg hij dus van jij gaat zeker met die vriendin daar naar toen, dat zegt hij normaal nooit en het klonk ook best jaloers voor zijn doen. en voor de rest is hij gewoon té leuk, maar wil mijn niet *huilhuil*

dat was mijn verhaal, ik heb het voor een deel gekopieerd van een ander topic waar dit toevallig stond en anders moest ik het helemaal over nieuw typen dus het kan een beetje vreemd zijn :wink:

dus meiden stort je hart maar uit!

zo’n topic is er al!
zoekfunctie,
maar wel goeie topics deze!

zoekfunctie idd