Het algemene beugel topic

Volgens mij is er nog geen echt beugel topic.
En ik dacht dat misschien wel handig is voor mensen die een beugel hebben of een beugel krijgen.

Wel handig :slightly_smiling_face:

het*

Veranderd

Zijn er damens met een beugel? En hoe oud zijn jullie? Hoelang moeten jullie hem nog?

Ik ben 16 jaar, ik heb een slotjesbeugel. Ik heb hem al 4,5 jaar gehad en ik moet 'm nog 2 maanden. (Het wordt steeds weer verschuift en ik word er GEK van!)

Heb mn beugel al 2 jaar ik kreeg hem toen ik pas 12 was , ik was zooo blij met mn beugel :flushed: & nu mag die er wel uit , ben op dit moment 14 en met nog misschien een jaar …

Zo dan heb je hem al vrij lang.
Hoop voor je dat tie over 2 maanden eruit mag.
Moet zelf ook nog 2 maanden en kan niet wachten tot tie eruit mag

Jaartje is sneller voorbij dan je denkt!

Ik heb de mijne nu 2.5 jaar en over iets minder dan een maandje gaat ie eruit :grinning:

donderdag naar de ortho … wrs geen beugel maar er is een tand verkeerd gebouwd ;d en als die er moet dan wel :frowning_face:

Ik ben 13 en ik kreeg me brackets op me twaalfde en hij mag er waarschijnlijk over ongeveer 5 maanden uit :slightly_smiling_face:

mijn bovenkant van me beugel is er gister uit gegaan en ik ben er echt super blij mee!

Eind van de maand krijg ik blokjesbeugel, iemand tips ?
Ik krijg de beugel als eerste boven.

Ik heb m’n beugel nu bijna 3 jaar maar hij mag er over 5 dagen uit! :grinning:.

Eet zachte dingen als je hem juist hebt (puree, pasta, soep,…). Bij velen doet het in het begin heel erg veel pijn, maar ik heb amper last gehad.

13, slotjesbeugel, hiervoor had ik blokbeugel en buitenboord (godzijdank ben ik daar vanaf :bowing_man: ) geen idee wanneer die er uit mag , hopelijk snel :grinning:

Bedankt.
Iemand ook tips voor als je muziek speelt met beugel? (blaas instrument)
En voor als je zolang met je mond open in die stoel ligt?

Dat lijkt me zo fijn heb je misschien een voor en na foto?

Zoals er al gezegt is veel zachte dingen eten.
En als die erin gezet word had ik muziek opgezet wel even vragen of dat mag bij mij mocht het en dat hielp wel tijd ging sneller voorbij