Het algemene 'beautyproducten reviews' topic

http://imageshack.us/a/img836/7830/3sei.jpg

[i]Dit topic draait volledig om reviews van beautyproducten zoals shampoo, mascara, nagellak enzovoort.

Je kunt hier:

• Foto’s van je resultaten plaatsen
  • Positieve en negatieve punten van je product noemen
  • De prijs van het product noemen
  • Reviews van anderen lezen
  • Etc.[/i]

Dit topic is niet bedoeld om linkjes naar je blog te plaatsen waar je toevallig een review hebt staan. Reviewen doe je dus hier.

Wees duidelijk wanneer je een review plaatst!
Denk dus aan:
+ en - punten, een eventuele eigen foto, prijs van het product, naam van het product en waarom dit jouw mening is.

Handig topic! En een mooie beginpost :slightly_smiling_face:

Conditioner in vaste vorm - ‘Jungle’

Verkrijgbaar bij Lush

Prijs: 55 gram voor €5.25

Belooft: Jungle heet Jungle om twee redenen. Ten eerste bevat het de soorten exotisch fruit en cacaoboter die mensen verwachten te vinden in de jungle. Mensen die er nooit geweest zijn dan, want degene die er wel waren weet dat je die er niet vindt, je vindt er muggen en veel takkenbossen.Maar goed, het heeft inderdaad een tropisch tintje. Ten tweede noemen we het Jungle omdat we de jungle in je haren ontrafelen. Voor het beste resultaat is het belangrijk dat zowel je haren als de conditioner nat zijn. Hierdoor smelt de cacaoboter, die je vervolgens op je haren gebruikt.
De cacoboter, avocado, banaan, vijgen, passiefruit en qumquats verzorgen en voeden je lokken zonder ze te zwaar of te vet te maken.

[i]Strijk de bar langs je haren, van boven naar beneden. Als je haar snel sluik langs je hoofd hangt gebruik je de conditioner alleen in de onderste helft (vanaf je oren) van je haar en vermijd je het haar bovenop je hoofd.

Deze bar hebben we ontwikkeld omdat we mensen graag een alternatief zonder verpakking bieden! Het was niet eenvoudig maar na veel pogingen is het gelukt en daar zijn we trots op![/i]
Ook heel geschikt om dreadlocks te verzorgen!

https://holland-lushltd.netdna-ssl.com/image/cache/data/j/u/jungle_schaduw-500x500.jpg

Wat ik van de Jungle vind: Ik vind het heel fijn dat ik deze vaste conditioner heb gevonden. Hij is super handig voor bijv. op vakantie (geen geknoei meer met doppen die onderweg losraken) en bergt makkelijk op. Ook is de geur sterk en super tropisch, waardoor de hele badkamer meteen lekker ruikt!
De Jungle is even wennen, want het lijkt onder de douche net of er geen product vanaf komt. Dit merk je namelijk pas bij het uitspoelen. Super zacht wordt mijn haar er niet van, maar het is daarna wel goed doorkambaar, zit de hele dag goed en blijft lang lekker ruiken!
+ punten:

• Ruikt lekker
  • De vaste vorm is handig voor bijv. vakanties
  • De prijs is voor Lush begrippen oké
  • Mijn haar wordt doorkambaar
  • De geur blijft lang in het haar
  • De haarstructuur wordt mooi en daardoor zit het haar goed
    - punten
  • Ik kon er minder lang mee doen dan verwacht
  • Op een gegeven moment brak hij in tweeën wat het gebruik vermoeilijkte
  • Mijn haar wordt er niet heel zacht van

:upside_down_face:

Oh, leuk! Ik heb ook hele goede dagcrème van Clinique, dus die ga ik hier ook in de loop van het weekend zetten.

Wow ik wil even zeggen dat je beginpost echt mooi is.

Haha, dankje!

NYC mascara - Big Bold

Prijs: ongeveer 4 euro bij Kruidvat

http://vbnow.nl/wp-content/uploads/2012/04/NYC_bigboldmascara.jpg

Pas waren de mascara’s van NYC bij Kruidvat in de aanbieding (voor maar 2 euro) en besloot ik er twee aan te schaffen.
Ik had het nooit zo op goedkope mascara’s en gebruikte altijd een mascara van Loreal, maar nu ik deze heb, denk ik niet dat ik nog geld ga uitgeven aan dure mascara’s

+ punten:
Goedkope mascara
Mooie verpakking
Geeft een intense zwarte kleur af
Blijft goed zitten

- punten:
De borstel is vrij groot en dat is enorm wennen!
Er komt vrij veel mascara op het borsteltje en dat kan klontjes geven

Foto die ik op internet vond:

http://img23.imageshack.us/img23/4470/nyc2s.png

wouw die is echt mooi en ook voor dat prijsje!!

Heeft iemand hier toevallig ervaring met de essence all about matt, oil control make-up base?

:sunglasses: :sunglasses: