Het algemene back-to-school topic 2014 :)

Volgens mij bestaat dit topic nog niet, ik weet ook niet of ik dit in het goede board heb geplaatst.
[b]Hee meiden!

Het nieuwe schooljaar komt eraan en is voor sommigen misschien al begonnen(?). Dit topic is voor alle dingen die te maken hebben met het begin van jouw schooljaar, bijvoorbeeld spulletjes die je hebt gekocht voor school, ervaringen die je hebt opgedaan en dingen waar je zin in hebt en waar je geen zin in hebt. Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie tegenover het nieuwe schooljaar staan en of jullie al een leuke agenda hebben gekocht? [/b]

Ik heb nog geen agenda gekocht en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Ik ga volgend jaar *over twee weken* naar 4gymnasium maar ik heb alleen in de brugklas mijn agenda gebruikt. In de 2e en de 3e had ik wel een agenda maar die heb ik nooit nodig gehad omdat wij magister hebben, en ik vind het wel een beetje zonde. Wel jammer want agenda’s zijn zo leuk :flushed:
Ik ga morgen naar de HEMA voor kaftpapier en schriften etc, want ik heb daar al een beetje rondgeneust en de back-to-school-collectie is echt zooo cute :upside_down_face:
Ik heb heel erg veel zin in volgend jaar, ik vind back-to-school ook echt de leukste periode van het hele jaar, vooral door alle leuke schoolspulletjes en omdat het voor mij echt een mogelijkheid is om nieuwe vrienden te maken.

Dit kon beter in het school board :’)

Ik haat school en alles wat met school te maken heeft. Ik heb overigens ook nog geen nieuwe schoolspullen gekocht. Shame on me want school begint over een week al :grinning_face_with_smiling_eyes:

Morgen eerste lesdag
Heb geen agenda, schriften en mijn boeken zijn nog niet gekaft

Oeps

Je begint op dinsdag?

true :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik begin pas op woensdag, al moet ik morgen wel naar school op mijn boeken op te halen.

Ik begin volgende week ook in 4 gymnasium… Heb er totaal geen zin in :dry:

Ja, had vandaag zo’n kennismakingsdag en morgen beginnen de lessen

Ik moet morgen weer maar de helft van mijn boeken is nog niet gekaft oeps
Verder heb ik wel alles, grotendeels van de Hema. Vind die spullen altijd zo leuk en vrolijk daar :’)

Morgen “rooster ophalen” en woensdag beginnen in 5 vwo.

Oef ik heb al mn spullen wel al. Morgen introductie en woensdag les ik heb er heel veel zin in want ik kom in een nieuwe klas enalles :slightly_smiling_face:

Wow, waar wonen jullie allemaal dan dat jullie nu al beginnen? Ik begin volgens mij 3 september ofzo. (:

morgen eerste dag op ROC, joepie.

ik begin de 25e :frowning_face:

same for me…

School begint nu en ik heb nog geen boeken, geen agenda niks haha lekker bezig

Ik heb allemaal spullen van de hema en ze zijn zo leeeuk :upside_down_face:

Oh en ik heb toch een agenda gekocht… :cold_sweat:

Alles en iedereen moet hier alweer naar school, maar ik hoef pas ergens in september weer te beginnen. :bowing_man: