Het algemene Apple topic

Hoe houden jullie je macbook mooi? Op mijn oude laptop had ik allemaal van die slijtvlekken en vet snel krassen maar dat wil ik nu echt voorkomen. Ik las alleen dat van die cases/stickers vet slecht zijn voor je computer omdat die dan niet goed kan ventileren. Iemand ervaring hiermee?

Ik ben 1x met mijn MacBook tegen de deurpost gelopen dus er zit een deukje in aan de zijkant, gelukkig valt ie niet heel erg op :’)

Maar misschien een idee om op de bovenkant, waar ook logo van Apple zit een sticker te doen en dan gewoon elke keer op een sleeve leggen, zowel bij gebruik als niet gebruik? Ik heb ook een case (onder en boven) gehad maar dat vond ik niks. Ik heb er momenteel geen hoes om.

Verkeerde topic :’)

Oh handig haha, maar heb je geen slijtvlekken of krassen die uit zichzelf ontstaan ofzo? Een stikker is idd wel een goed idee!

Ik zit te twijfelen of ik mn macbook zal verzekeren of niet, kan het nu nog afsluiten maar vraag me echt af hoe nodig het is. Toen ik mijn telefoon en oude laptop had verzekerd is er nooit wat gebeurt, maar nu gaat het wel om een stuk meer geld natuurlijk.
Wat zouden jullie doen?

Nee, nja op de onderkant misschien wel iets maar over het algemeen niet. Ik ‘schuif’ ook niet met mijn MacBook over de tafel etc. Dan pak ik 'm op en zet 'm op de plek waar ie moet. Ik ben er best zuinig mee haha (behalve die deurpost dan… stupid!).

Bij mij is er nog nooit wat gebeurd met mijn laptop of telefoon, dus ik vind het zelf onzinnig om ze te verzekeren.

Ik heb ook nooit iets verzekerd gehad, en er is 1x mijn iPhone gestolen en voor de rest nooit iets gebeurd. Als je je toch veiliger voelt met een verzekering dan moet je dat lekker doen. Misschien een idee om alleen je iPhone te verzekeren? Die heb je denk ik het vaakst mee op zak.

Ja mn iPhone maak ik mij nog het minst zorgen om, ging mij meer om mijn macbook. Voor het geval dat ik m laat vallen of hij ergens stuk gaat ofzo. Maar ik heb het maar niet gedaan

Meiden met een iPhone 7/8; hoe erg ‘storen’ jullie je eraan dat je geen koptelefoon ingang meer hebt en de homebutton niet meer kan indrukken?

^Helemaal niet eigenlijk. Die homebutton was ik heel snel aan gewend en ik heb dat koppelstukje gewoon in het doosje van mijn oortjes zitten zodat ik hem altijd bij me heb.

Zijn er hier meiden met een iPhone 6s en iOS 11? Hoe goed werkt hij nog?

Ik weet echt niet of ik voor een iPhone 6s of 8 moet gaan, ik wil eigenlijk niet upgraden naar de 8 maar ik ben een beetje bang dat als ik de 6s neem die straks net zo sloom en snel leeg is als de 6 die ik nu heb.

Ik heb pas 3/4 maanden de 6s en heb iOS 11. Ik merk in batterij geen verschil en hij werkt nog steeds super snel dus ik heb er goede ervaring mee (tot nu toe dan).

Oh top! Hoe lang gaat je batterij mee als ik vragen mag?

Bij mij gaat 'ie altijd de hele dag mee, dus 's ochtends vanaf een uur van 8u-10u tot 's avonds 19u-22u. Ligt eraan of ik er intensief op zit (en dus spelletjes speel) ofniet. Als ik de hele dag les heb (tot een uur of 16u) heb ik meestal nog +70% over als ik naar huis ga. :slightly_smiling_face:

Hoe doen de sims 4 + uitbreidingen en league of legends het op een macbook?

Ik heb gisteren een nieuwe macbook gekocht (15 inch met touchbar, model 2016) en ik kan niet wachten totdat ie er is :grinning: Nu alleen nog ergens een niet lelijke hoes proberen te vinden (wat een uitdaging) en iets proberen te begrijpen van de wereld van de tussenstukjes :’) Tot dusver niet echt een succes.

Chill!

Ik heb m besteld dus ben heel benieuwd! Nu alleen nog wachten tot hij binnen is

OOoooOOOhhh nog 18 dagen en dan verlengen bij KPN. Bye old iPhone 6s, hello new iPhone 7 :grinning:

Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe 6S! De batterij is echt fantastisch en hij voelt ook een stuk beter aan. Goede koop geweest.