Het algemene Apple topic

Heb de update gedaan en blijkbaar zonder resultaat…

Is je itunes up to date? anders itunes herinstalleren? En hoe is je batterij van je telefoon nu?

Ik twijfel echt of ik mn batterij zal laten vervangen of dat ik een nieuwe 6(s) bij mn abbonement neem, het enige wat mij echt tegen houdt is de 32gb. Weet iemand toevallig of er nog een provider 64gb of 128gb heeft? Ik vind alleen maar 32

iTunes was up to date en had het ook al eens opnieuw geïnstalleerd. Allemaal zonder succes. Heb uiteindelijk online een oplossing gevonden en nu werkt het weer.
Ik merk geen verandering, batterij gaat nog steeds even lang mee :slightly_smiling_face:

Om eerlijk te zijn heb ik voldoende aan 32GB, maar dat komt ook omdat ik een iPad en een MacBook heb. Daarnaast betaal ik €0.99 p/maand voor extra opslag (van 5GBb ga ik elke maand naar 50GB) in mijn iCloud. In december wil ik graag de iPhone 7 bij mijn verlenging en ik denk dat ik weer de 32GB zal nemen. Het scheelt ook al een hele hoop als je je iPhone update via iTunes in plaats van via je iPhone zelf. Mijn keuze in jouw situatie zou een nieuwe iPhone zijn, mits ie een mooie prijs heeft nu. Maar dat is een keuze die je zelf maakt. Ik kan online niet echt meer de 6s in 64GB en 128GB vinden…

Ah okee. Heb je nu 32 gb? Ik heb nu 27 gb in gebruik, maar er is bij mij 60 gb van de 64 beschikbaar. Dus 4 gb voor de software denk ik? In dat geval zal ik al op 31 zitten…

Ik heb 32GB en daarvan heb ik 14.3GB in gebruik.

Een kennis van mij heeft een iPhone 6s 32GB rosé goud te koop. Deze is volledig geseald. Gekregen van zijn werk, dus een bon zit er helaas niet bij. Iemand interesse? De transactie verloopt gewoon via mij :slightly_smiling_face:

Hoeveel vraagt hij ervoor? Mijn telefoon is kapot dus ik ben op zoek naar een nieuw toestel, vandaar haha

Zijn richtprijs is €350 maar er mag altijd geboden worden.

@feelthelove Hoeveel gb is er bij jouw beschikbaar van de 32? Niet wat in gebruik is maar hoeveel je totaal kan gebruiken

Bij mij staat gewoon ‘14 van 32GB verbruikt’

Iemand ervaring met het inleveren van een macbook pro met coating problemen? Ik weet dat het een erkend probleem is, maar ik vroeg mij af of iemand dit ook heeft gedaan (en dan het liefst via een amac filiaal).
Ik heb trouwens de early 2015, gekocht in september 2016. Het probleem is van de week pas op gevallen en nu ik het eenmaal heb gezien kan ik het niet meer ontzien.

Ik wil dit ook weten. Apple zei dat ik het alleen nog deze maand kon doen dus ik wil ook meer weten.

Heeft iemand al ervaring met de iphone 8?
Weet dat hij pas uit is , heb al wat over gelezen en video’s erover gezien maar is het de geld waard? Heb op dit moment geen iphone maar had wel een lange tijd de iphone 5s en wil graag weer een iphone alleen weet niet of de iphone 8 het waard is. Zie ook dat hij alleen maar 64gb en 256gb is , zou 64gb wel genoeg zijn?
Ben iemand die wel wat apps gebruikt en best veel fotos etc heeft.

Ik heb er tot nu toe vrij weinig goeds over gelezen. Als je m koopt zou ik sowieso nog minimaal een half jaar wachten zodat alle bugs uit het model zijn gehaald. Wanneer ze nieuw uitkomen is er vaak nog veel mis mee. En ik heb zelf ook 64gb en vind het meer dan genoeg!

Volgens itunes heb ik zo’n 15gb aan documenten en gegevens op mijn telefoon. Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan verminderen? Het zijn niet mijn apps of fotos en naast contacten (die ik niet veel heb) kan ik mij niet echt bedenken wat dit kan zijn.

Ik heb 32GB en dat is voor mij voldoende, ik heb zelfs nog 15GB over. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik apps vooral op mijn iPad gebruik (behalve social media).

Morgen over 2 maanden de iPhone 7 rosé bestellen bij KPN :grinning:

Ik heb bij Spigen alvast 2 hoesjes besteld voor mijn nieuwe iPhone die ik in december krijg door verlenging bij KPN.

Hoesje 1 - deze heb ik ook voor mijn huidige 6s gehad. Echt een supermooi hoesje!
https://www.spigen.com/collections/iphone-7/products/iphone-7-case-liquid-crystal-glitter?variant=34618571777

Hoesje 2:
https://www.spigen.com/collections/iphone-7/products/iphone-7-case-flip-armor?variant=25427267265