Het algemene 'agenda pimpen' topic

Haay:)…

Ik wil mijn agenda pimpen. Hij is wel leuk hoor!!.. Maar toch(A)…

Weten jullie iets leuks:?:slightly_smiling_face:

xx…_ Nikki

Ja dat heb ik laatst nog gedaan =’] Ik heb mijn agenda gekaft met krantpapier, ouwe fancy’s verzameld, en ben gaan knippen. Je kunt allemaal verschillende letters, randen, enz op de voorkant, en stomme pagina’s in je agenda beplakken met van die modefoto’s

ik heb zelf een kaftje gemaakt van stof en heb letters geknipt uit stof die mijn naam vormen (: verder heb ik er een grote roze strik op gemaakt [h]

lijkt me ook leuk!
ik denk dat ik dat het volgende schooljaar ook ga doen!
ik heb nou een agenda van disney cuties, heel veel hebben die ook,

beplakken met kitsch kitchen zeil :slightly_smiling_face:

Héél veel leuke/mooie foto’s uitprinten en allemaal erin plakken of erop =D
Kusje!

ik heb mijn agenda ook gekaft allemaal avaters op paint shop pro zwart wit gemaakt ziet er wel leuk uit

ja leuk! maar der bestaat ook kaftpapier met zo’n printjes. Heb ik namelijk :stuck_out_tongue:

Ik heb mijne wel met het zeil gedaan, en het beschermt de agenda ook wel goed :slightly_smiling_face:

Heeyy…:wink:
Weten jullie ook nog leuke gediChtJjs vOor in jJ agendaa…:o:$ Ik schrijf er namelijk allemaal Gedichtjes in…(A) (leuke Topic Trouwens)

Foto’s van vriendinnen en huisdieren en je favoriete band enzoo erop plakke

Goede tip als je het goed wilt behouden na het te beplakken… Doe de randjes even met plakband aftapen.

ik wil volgend jaar ook mijn agende pimpen :slightly_smiling_face: ik ga denk ik dan van dat kitsch kitchen zeil overover doen! is nog stevig ook :grinning:, of je kan een leuk stofje kopen, en dat erom heen kaften en dan van het zelfde stofje een etui maken ofzo :slightly_smiling_face:

Mijn agenda is gepimpt! door 2 vn myn lieve crea vriendinnetjeS:) ik had zoeen girlz-agenda en hy was helemaaaal kapot…Spiegeltje kapot, voorkant eraf, binnenkant lelijk etc.etc. &zelf ben k niet zo creatief. Maar 2 vriendinnen hebben gedaan. 1 de buitenkant en 1 de binnenkant

Dat had een vriendin van mij gedaan. Een bladzijde van je agenda met van dat doorzichtige kaftpapier beplakken, als je dan een whiteboard stift neemt(bijv. van de Hema), kan je daar dan op schrijven, en je kan het zo met je vingers weer uitvegen. Is echt heel leuk! :stuck_out_tongue:

ik heb een gepimpte etui. Telt dat ook? :stuck_out_tongue:
En mijn agenda is ook gepimpt, ik heb een foto maar uploaden lukt ff niet…

ik ga zeker mijn agenda volgend jaar ook pimpen met al die leuke ideeën :astonished:
hoe maak je eigenlijk van stof een kaft??m moeder kan miss wel naaienXD
je kan ook de voorkant beplakken met allemaal fotos/plaatjes en dan een kaft maken van dat doorzichtige kadopapier:P(moet wel stevig zijn)

je pennen kan j trouwens ook pimpen met van dat gekleurde plakband van d hema:Dis ook wel leuk…

wij moeten dus een ‘studieplanner’ gebruiken & die is best wel groot en toen had ik de kaft van ELLE eromheen geplakt en toen leek het net een tijdschrift! misschien ga ik dat dit jaar weer doen of ik doe er kitsch kitchen omheen. van de binnenkant had ik er nog veel modeplaatjes en foto’s ingeplakt dus het was wel een gezellige planner!

x

Ik had een super saaie doodgewone zwarte agenda
dit is wat ik had gedaan:
in de cosmogirl staan allemaal mode plaatjes, die scheur ( nee niet knippen )
eruit, die leg je op elkaar op een stuk kaftpapier ( dat je uiteindelijk niet ziet )
en dan doe je er van dat plakplastic overheen, dan kan je gewoon je agenda kaften, het is een leuk idee, niet moeilijk, en het blijft ook mooi omdat dat plastic er over heen zit

Kusje

Véééé’l fotos erin plakken! =D