hoi hoi,
post hier alle producten die je bij de afro winkel hebt gekocht,
adressen en alle andere dingen die met de afro winkel te maken hebben!
hoi hoi,
post hier alle producten die je bij de afro winkel hebt gekocht,
adressen en alle andere dingen die met de afro winkel te maken hebben!
ik heb trouwens een vraagje: weet iemand of er een afro winkel in den bosch is?
ik ben er al heel lang naar aan het zoeken.
alvast bedankt
up.
Ik voel me nu heel dom, maar wat is een afro winkel :3?
Daar hebben ze allemaal verzorgingsproducten. Alleen dan uit het buitenland. En de haar producten zijn daar bijvoorbeeld voor mensen met afro haar, alleen die kan iemand met normaal haar meestal ook prima gebruiken.
is er een (goede) afro winkel in de omgeving alkmaar? weet iemand dat?
Het bekende Mint Julep Masque. Ik was er zo benieuwd naar maar hij werkt voor geen donder bij mij ;p.
awesome !! hoe doe je dat?
ik heb het al -a-
blijft altijd leuk, mensen voor de gek zetten!
maar had ik al gegoogeld en kon (zoals je ziet) niks vinden,
maar dacht dat ze misschien geen site hadden.
maar toch bedankt!
up!
Okee toen ik de titel las, dacht ik meteen aan een winkel waar ze afro kapsels verkopen.
Beschouw dit maar als een upje.
Je wilt hem niet toevallig doorverkopen als je hem überhaupt nog hebt? (a)
up! Ik ga naar de afrowinkel @ denhaag dus ik ben benieuwd wat andere hebben gekocht! Aanraders?
Sommige afro shops hebben geen website, dus googlen heeft soms geen zin x)
Ik heb 100% pure shea boter gekocht van dezelfde afrowinkel waar Mascha (beautygloss) in Den Haag was geweest en ik ben er heel tevreden over. Het helpt tegen striae, het gaat niet helemaal weg, maar het vervaagt beetje bij beetje en mijn huid voelt strakker. Verder had ik een hele lekkere kokosscrub gekocht voor lichaam en gezicht waar ik ook erg tevreden over ben.
Deze Shea Butter is het trouwens (foto geleend):
Mijn zus koopt verder producten zoals jojoba olie en argan olie van de tuinen, maar volgens mij kan je dat ook in afrowinkels vinden
Ik zoek een afrowinkel in België! Liefst in West-Vlaanderen of in Gent, of desnoods Antwerpen (maar da’s alweer een stuk verder). Wie oh wie kan me helpen? (:
En ohja, ik heb natuurlijk google al gebruikt, maar toen kwam ik weer op dit forum terecht, waar ik mijn antwoord nog niet vond. (’:
^In oostende heb je dat ergens ;p
Ik denk in de zijstraat van de shopping straat (:
Zit er een afro winkel in Gelderland?
@happyseastar jaa die zit er! in die winkelstaat ik weet niet hoe die heet! als je vanaf de arena komt gelopen en je loopt naar de tally weijl enzo, die straat uitlopen en dan gewoon rechtdoor. best lang rechtdoor blijven lopen en dan zit er een winkel met blauwe luiken met een roze bord. daar heb je veel haar dingen.