Het algemene Action topic!

Up voor in mijn lijst.

:slightly_smiling_face:

:slightly_smiling_face:

Zijn die buddhabeeldjes er terug? Want ze hebben nog al eens bij de nieuwste artikelen gestaan maar in de Action in Hulst wisten ze toen van niks en hadden ze ze weer niet.

Bij mij hebben ze ze echt nog nooit gehad. Ontzettend irritant. Steeds als ze op de website staan, ga ik direct naar de Action. Echt 4 keer per week of zo om te checken of ze er zijn. En ze zijn er gewoon nooit :’)

Ik heb ook zo’n make up tasje voor etui gekocht :slightly_smiling_face: Ze waren veel leuker dan die andere etui’s die ze bij de schoolspullen hadden liggen.

Er zitten wel nog dingetjes is he, kraaltjes geloof ik. Ze verkopen ze niet leeg.

Haha dat doe ik al een aantal jaar, make up tasjes zij altijd veel leuker en handiger! Ze zijn gemiddeld ook wat groter zodat ik er naast schoolspullen ook cremetjes in kan doen ofzo :slightly_smiling_face:

Wow handig :grinning: Hoe duur zijn ze bij de action ?

Hebben ze ook onderwater camera’s?

¤0,98 per verpakking met 4 stuks :slightly_smiling_face:

diiee whips MOET ik halen!!! :grinning:

Ze heten Wisp(s) hihi

^owww… nouja :grinning:

Werken die neusstrips daar goed? Want die van kruidvat eigenmerk werkte bij mij nauwelijks.

Niet super, maar ze halen wel wat weg bij mij. Ik ben nog steeds op zoek naar een goede vervanger, maar deze zijn prima tot ik betere heb gevonden.

up

Up! Ik zag die wisp ook maar ik dacht van “dit ga ik toch niet nodig hebben” maar met ortho is best handig !