Het algemene Action topic!

Laat ik maar meteen beginnen. Die max blush van 1 euro is zo onwijs mooi. Er zit een spiegeltje met een sponsje in.
De pigmentatie valt tegen als je het met een kwast doet maar met het bijgeleverde sponsje is de pigmentatie al een stuk beter!
love it

Oh fijn! (: Ik had inderdaad ook heel vaak foutmeldingen haha

Fijn een nieuw topic! :slightly_smiling_face:

up voor in mijn lijst :slightly_smiling_face:

Yay, leuk topic.

weet iem. of ze nog die makeupkwasten hebben?

in leiden gister nog wel ^

Hmm… wil je de beginpost even wat leuker maken met een plaatje ofzo ? :grinning:

net terug uit parijs ff kijken of ik nog geld heb en zo ja dan morgen naar de action :grin:

Ben net terug van de Action (en nog wat andere winkeltjes) en heb weer wat dingetjes gekocht.

• 2x Bella wattenschijfjes
  • Bella wattenstaafjes
  • Voetrasp uitgebreid
  • Neusstrips (Bij mij waren er nog heeeeel veel!)
  • 2x Make up tasje (Eentje als etui, andere als make up tasje)
  • Vaseline lipbalm
  • 2x Wisp (Zooo blij dat ze die nu bij de Action verkoper, hoop dat ze in het standaard asortiment blijven)
  • Pleisters (Voor in mijn tas)
  • Klein ladekastje voor op een bureau
  • Lampionnetjes voor in de tuin die op zonne energie werken
  • 4x Pasta Carbonara uit een zakje (Heeeerlijk! Kopen we elke keer weer)
  • Luchtbed
  • Krabpaal voor de katten
  • Ligbed voor in de tuin

Verder heeft mijn moeder nog

Wat een heerlijke slippers voor 1 euro!

Met de kwast die ik gebruik komt er ook genoeg vanaf :grinning: heb de peach variant van die blush :slightly_smiling_face:

Wat is Wisp? Als ik Google vind ik iets van een ski resort en een zwangerschapstest?

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

:’)

Dit zijn Wisps:

http://gnkangonline.com/wp-content/uploads/2010/08/colgate-wispsgreat-product-lrg.png

Vrij groot in Amerika. Youtube maar eens random “What’s in my bag” video’s. Bijna overal komen ze in voor.

Het zijn mini tandenborstels met aan de andere kant een tandenstoker en in het midden een bolletje tandpasta. Per 4 verpakt. Het zijn wegwerp dingen voor eenmalig gebruik, maar onwijs handig. Ik heb ze echt altijd bij me. Je hebt er geen water bij nodig, het is meer voor tussendoor op te frissen.

Laat maaaaar, iemand anders was me voor. (: