Het algemene 30 days challenge topic!

Hoi allemaal,

Velen van jullie zullen wel bekend zijn met de 30 days challenges, zoals de 30 days squat challenge, de 30 days abs challenge etc. Het leek me leuk (en handig) om hier een algemeen topic over aan te maken! Zo kun je elkaar motiveren, zeggen wat er goed gaat, of je resultaat ziet enzovoorts.
Dusss, wat zijn jouw ervaringen met 30 days challenges, ben je momenteel met een challenge bezig, of heb je al resultaat geboekt met een challenge?

(Mods: ik weet niet of ik dit topic aan mocht maken, als er al een bestaat, mag deze dicht hoor! Maar ik kon er bij de zoekfunctie nog geen vinden)

Ik ben ooit begonnen aan de 30 days butt challenge … hier ben ik na een paar dagen mee gestopt. Ik vond het toch wel erg zwaar. Maar ga nu weer fitnessen dus ik waag me er binnenkort weer aan denk ik

Ik heb de 30 day squat challange gedaan, mezelf echt gepushed om het vol te houden, ik zag duidelijk resultaat, kont en benen wat strakker. Ook heb ik een maand lang taille oefeningen gedaan, hierdoor 5cm in de taille kwijt geraakt.

Wat waren die taille oefeningen?

Ik deed eigenlijk maar wat haha. Ik ging dan voor de spiegel staan, benen beetje uit elkaar en dan vanuit de taille omhoog (dat deel van het lichaam) draaide ik naar rechts en dan naar links achter. In diezelfde houding, 1 schouder naar beneden, 1 naar boven, en omwisselen. Dus vanuit de taille naar de zijkant buigen. Ik deed alles geloof ik 20x.

Ik hoop dat je het zo een beetje snapt. Voordat ik begon was mn taille 60cm erna 55, nu heb ik het allang niet meer gedaan en is het zo’n 58cm.

Leuk topic! Ben bezig met abb vhallenge moet nog 4 dagen maar heb geen dertig dagen achter elkaar gedaan want dat lukte niet. Hield ik niet vol. Qua motivatie. Hierana wil ik weer een nieuwe doen weet nog niet welke. Maar hoop dat ik dan hier motivatie vandaan kan halen. Oja en hiervoor een 30 butt challenge maar zag niet veel resultaat

Om dit topic even te uppen:
Ik ben nu zelf met deze 30 days challenge bezig, het gaat wel goed alleen was ik het 4 dagen gewoon compleet vergeten te doen! (ik was toen bij dag 10) Niet bij stilgestaan dat ik hiermee bezig was! Nu ga ik gewoon weer overnieuw beginnen denk ik, iemand zin om mee te doen?

http://30dayfitnesschallenges.com/wp-content/uploads/2013/11/30-day-beach-body-challenge-chart.jpg

Ik heb mijn eigen 30 day challenge gemaakt. Ik vond die ‘‘standaard’’ challenges vaak te zwaar, en dat de sprongen per dag te groot waren voor mij. Ben net begonnen hoor, dus moet nog maar zien of deze goed is. Mocht het weer te makkelijk zijn kan ik hem altijd aanpassen :slightly_smiling_face:
Ik kan hem eventueel wel posten, mochten meiden hem willen ter inspiratie of voor eventuele tips/kritiek?

Graag! Ben er wel benieuwd naar!

Ik denk dat het niet erg duidelijk te zien is :’) Maar ik doe dus sit-ups, chrunches, leg raises en planking. De rode strepen zijn dagen rust. En het werkt voor mij motiverend om dagen af te strepen :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik zie vanzelf wel of het een goede inschatting is, of dat ik hem misschien zelfs te makkelijk heb gemaakt. Tijd zal het leren :wink:

^ ik ben natuurlijk geen expert op dit gebied, maar ik vind het er goed uitzien! Ik ga m zelf niet doen, omdat mijn conditie/spieren al wat verder gevorderd is/zijn, maar hij ziet er goed uit om mee te beginnen!

Ah dankjewel! Ik ben benieuwd hoe het zal gaan :grin:

Bikinibody challenge is wel zwaar, maar gaat wel goed tot nu toe!

welke is dat?

Oh sorry, beach body challenge bedoel ik! Die heb ik hierboven gepost.

Ziet er goed uit hoor!
Ik heb ook mijn eigen gemaakt, voor hopelijk het gewenste resultaat. Daarin heb ik ook meerdere dingen samen gevoegd

Ik ga er morgen aan beginnen, ben heel benieuwd! :slightly_smiling_face:

Ik doe deze! Ik ben nu op dag 25 en ik zie wel verschil bij m’n benen en billen. Ook zijn mn buikspieren veel harder en is m’n buik strakker :slightly_smiling_face:. Hij is ook te doen, niet al te zwaar

Goedzo, volhouden!
Ik begin dinsdag met mijn eigen schema, ik hoop dat ik het kan inplannen omdat ik veel moet doen voor school

Heeft iemand trouwens een goede challenge voor inner thighs? :slightly_smiling_face: