Het algemeen gewone modellen-topic

Er is inderdaad al een modellentopic. Dus als ik dit topic niet mag starten dan merk ik vanzelf wel als die verwijderd wordt. Ik heb gemerkt dat het andere topic vooral voor meiden die echt catwalkshows willen gaan doen enzo. Daar heb je strenge maten voor nodig. Ik heb ook veel verhalen van mensen gelezen die te kort, te zwaar etc zijn. Daarom dit topic voor gewone modellen (oftwel, meiden die model willen worden die eigenlijk heel gewoon zijn maar íets hebben) Denk maar aan de reclames waar ze vaak gewone vrouwen gebruiken (Dove) Vaak krijg je dan ook leuke opdrachten alleen waarschijnlijk bijvoorbeeld geen catwalkshows. Eventuele modellenbureau’s die ik al opgezocht heb die aan dit soort mensen doen:

www.anti-models.nl
www.people-choice.com
www.aftgroup.nl

Weet iemand nog andere? Ik ben al druk bezig met zoeken naar dit soort bureau’s.

Upje voor jou.

Moet inderdaad in het andere algemene modellentopic :wink: Daar zitten niet alleen de fashionmeisjes, er zijn genoeg meisjes die voor commercieel en/of casting gaan. Je mag je vragen dus gewoon daar stellen :slightly_smiling_face: