Het algemeen Beesie topic

Oké… Ik snap dat moderators dit willen sluiten als jullie het echt te ver vinden gaan moeten jullie dat maar doen. Maar aangezien er in een ander topic veel te veel er over wordt gepraat wordt. Vond ik het tijd worden voor een ‘Algemeen Beesie topic’. Dump hier alles over de Beesies van de Albert Heijn!

Hoeveel Beesies heb jij?
Welke kleuren heb jij?
Vind je het ook zo kut dat er meer Oranje Beesies zijn dan wit, rood en of blauw?
Pimp jij ook je Beesies? Post hier foto’s!

Kortom: Gooi alles er uit wat je er ook maar over kwijt wilt! Ik wacht in spanning af of dit wel gewaardeerd wordt.

Mijn foto’s volgen later! Ben te lui om ze er op te gooien.

Wtf? Zijn er serieus mensen die ze sparen? xD

-

Die dingen ken ik niet :’)?

Haha… Ga naar de AH en doe daar boodschappen voor 15 euro en je krijgt een gratis Beesie.

Ik spaar ze tot dat mijn tv vol zit geplakt.

dat ze er zijn is al erg genoeg, daar hoeft niet nog eens een topic over gemaakt te worden…

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Oke ik geloof niet dat het heel erg gewardeerd wordt nou ja gooi er dan maar een slotje op.

Haha 19. Ik weet het:P Het is te kinderlijk en te fout en dat mag echt niet meer op je 19de maar goed. Ik werk er gewoon heel de dag mee en heb er dus te veel mee te maken.

wij hebben er in de 20, alle kleuren xD en zo’n grote.
heel boeiend. maar ze zijn wel grappig ^^

Het wordt wel gewaardeerd door mijn zusje en broertje
en die zijn 9 en 11 jaar oud

Daarom zeg ik ook. Ik denk niet dat dit heel erg gewardeerd wordt maar goed ik laat hem wel sluiten want ik heb niet zo veel zin in zulke reacties.

Ik werk bij de albert heijn, mij heeft al weet ik niet veel hoeveel mensen gevraagt; MEVROUW? Hebben jullie nog beesies?

Echt grappig, je word altijd aangesproken met mevrouw :’)

ik vind het eigenllijk best grappig ik denk dat je er alleen beter een Wat spaar ik van de supermarkt voor WK? ofzo :stuck_out_tongue:

Haha heel herkenbaar. Heeft u toevallig ook een rode want oranje hebben ze al zo veel.

De blauwe zijn erg zeldzaam/gelieft heb ik vandaag ervaren

ik vind beesies wel grappig ;p
en hij lijkt op een wuppie maar inplaats van rond is die langwerpig haha.

Laatst kwam er iemand bij mij aan de kassa. Ja heeft u toevallig ook Paarse Beesies? Want ik had hem ergens gezien hier voor in de winkel. Ik: Nee mevrouw, ik heb geen paars Beesie ik heb wel een blauw Beesie is die ook goed?
Mevrouw: Een blauw Beesie! Wauw! Die wil ik!

Goh, waar je zo’n mens niet blij mee maakt. :slightly_smiling_face:

Wij hebben ze ook, ik vind ze echt leuk ^^ We hebben ze ook op de tv zitten.

ik haat die dingen zo erg. ik werk bij de albertheijn en je hebt echt van die kinderen die serieus 2 uurtjes in de winkel blijven hangen voor die beesies