Het aanrader/must have topic

Hey iedereen.

Ik denk niet dat er al een algemeen topic hierover bestaat, als het wel zo is of het stoort je dat er al zoveel topics zijn die er ongeveer op lijken, laat het mij weten en dan laat ik dit wel verwijderen.

Maar ik ben (net zoals denk ik veel meisjes) altijd wel een beetje aan het rondkijken op youtube of blogs naar leuke (nieuwe) producten die die je toch wel op zijn minst is moet proberen. Wat ik hierbij spijtig vind is dat er heel veel dingen zijn op deze blogs en in deze filmpjes, die je enkel in Amerika of andere landen kan kopen. Daarom dacht ik laten we hier gewoon allemaal echte aanraders en must have items droppen om elkaar een beetje te helpen.

Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld : verzorgingsproducten, een beautytric die echt helpt, een goede stijl- of krultang, een nieuw (gezond) voedingsproduct, gadgets, speciale thee,…

Voor de duidelijkheid : geen films/boeken/liedjes. (deze topics zijn uitgebreid genoeg)

Leuk topic !

Ik heb misschien wel een tip, maar weet niet of het bij iedereen werkt … Word misschien een beetje een lang verhaal, sorry daarvoor;
Oke, ik wilde dus dat m’n haar langer werd, en daarvoor moest het eerst gezonder worden. Dus besloot ik het 2x per week te wassen ipv om de dag, zodat het minder droog werd. En daarvoor heb ik dus allemaal tips opgezocht van hoe je er dan voor zorgt dat je haar tussen de wasbeurten door niet vet werd. En wat ik zelf een hele goeie tip vond, en waar ik ook nog nooit van had gehoord, was dat je je haar als je het niet wast, in een badmuts moet doen. Want als je dat niet doet en je haar gewoon nat maakt onder de douche, stimuleer je je haarzenuwen(?)/talgkliertjes om talg te produceren, waardoor je haar vet wordt. Dat doe ik nu dus en bij mij werkt het heel goed ! Ook een goede tip vond ik je haar maar 2x per dag borstelen, zodat die talgkliertjes niet geactiveerd worden of iets. sorry heb er niet heel veel verstand van, maar het werkt en daar gaat het om :sunglasses: