Het 'aanhouden of uitmaken' topic

Post hier je verhaal over jou en je vriend. Heeft hij je bedrogen, gaatie vreemd,
heeft hij over je geroddeld, heeft hij je voor gek gezet?
Hier kun je je meningen geven en anderen aanraden het aan te houden of het juist uit te maken…

Jeetje, het is een voorteken hoor :. Ik ben van plan om het uit te maken, morgen. En nu heb ik al 2 ‘uitmaak-topics’ gezien en nu deze…

Ik ben zelf heel gelukkig in de liefde.
Maar ik wil/ga proberen zo vaak mogelijk in dit topic te reageren, want het lijkt me vervelend om met de vraag te zitten of je het aan moet houden of uit moet maken.

@ ICExCOLD mag ik vragen waarom je het uit gaat maken?

Ik vind om eerlijk te zijn dit topic zo gemeen klinken. Alsof een relatie niet veel voorstelt, en andere mensen zomaar kunnen stemmen met: uitmaken! & dat diegene dat dan zal doen.
Ik denk dat als je écht met dat probleem zit, je wel een zelf een topic maakt.

Maar goed, kan zijn dat dit niet je bedoeling was. Sorry dan :stuck_out_tongue:

^
:slightly_smiling_face: Ik vind het best wel handig. Soms heb je wel nood aan een objectieve mening over een situatie. Ik ga hier ook reageren!

Ik zat net naar iets in deze richting te kijken, ik zit in het dilemma. =]

Eind deze maand heb ik een jaar met mijn vriend. Hij is echt helemaal gek op mij, altijd geweest.
Hij is alleen heel erg jaloers, ik kan wanneer hij er bij is niet eens met andere jongens praten, dan wordt hij helemaal gek.

We hadden, vooral hierdoor, heel veel ruzie. Het laatste half jaar hebben we altijd als we bij elkaar zijn wel ruzie, op msn soms ook.
Deze ruzies zijn wel altijd heel snel voorbij, we kunnen niet lang boos op elkaar blijven.
Als we geen ruzie hebben gaat het ook super goed tussen ons.

Het probleem is nu dat ik een beetje verliefd ben geworden op zijn, en ook mijn, beste vriend.
Ook is er een andere jongen die best wel leuk is.

Ik weet niet of dit de reden is, maar ik heb het gevoel dat ik mijn vriend niet meer zo leuk vind als eerst. Ik irriteer me constant aan alles wat hij zegt of doet en ik vind het niet meer zo gezellig en leuk als eerst.
Ook is de seks een heel stuk minder fijn voor mij geworden, ook best naar.

Hij weet hier niks van en is, zoals ik al zei, echt knettergek op me.
Bovendien moet hij bijna examen doen, kan hij dit niet bij hebben.

Nou, wie heeft een mening?
<3

^ Ik zou toch eerst met de je vriend goed gaan praten want ik denk dat een groot deel van de redenen redelijk goed verholpen kunnen worden na een goed gesprek. Ik zeg niet dat dat alles oplost maar ik zou zeker niet voor een gesprek er al mee kappen.

Wel erg lastig voor je meis. Succes ermee.

@ Searoute
We hebben al heel vaak zitten praten over die ruzies en alles.
Het enige wat hij niet weet ik dat dan van die andere jongens, en dat wil ik zo houden ook. Kan hij niet echt aan.
(Zijn ex had met die beste vriend gezoend, is hij nog steeds niet helemaal overheen. Is ook een van de redenen dat hij zo jaloers is.)

Ik ben nu alleen bang dat ik hem niet leuk genoeg meer vind. Dan vind ik het ook niet kunnen om het wel aan te houden.

Ik heb nu bijna 4 maanden een relatie, het was allemaal perfect. Totdat ik hoorde dat hij in de eerste week van onze relatie vreemd was gegaan. Mijn vriendin kwam het vertellen. Ik heb hem meteen opgebelt, hij bekende. Ik was er kapot van, hij ook trouwens, steeds die smsjes. De volgende avond kwam hij om te praten. Ik heb gezegd hem te willen vergeven, maar vergeten gaat niet 1, 2, 3. Hij accepteerde dit en we gingen door.

Ik merkte dat het niet allemaal lekker ging. Ik vond het moeilijk hem te vertrouwen, maar deed mijn best. Hij was totaal niet het type dat vreemd ging.

Vorige week zondag kwam er uit dat hij twijfels had… Zijn gevoel bleek ook verminderd te zijn, maar hij wilde me absoluut niet kwijt. Ik ben zijn eerste officiele vriendin, hij is 20 en ik ben 17.

We zouden er voor gaan en ons best doen. Ik heb nog nooit zo lief gedaan, ik wilde zorgen dat alles goed zou komen. Die maandag en woensdag erna was het leuk, we keken film en het was gewoon leuk met elkaar. Die vrijdag kwam hij bbqen en sinds die avond deed hij raar. Zaterdag hoorde ik amper iets van hem en gister ook. Ik heb uiteindelijk een sms gestuurd en na een halfuur tot 3 kwartier kreeg ik terug dat hij het niet meer wist.

Zijn gevoel kwam niet terug (binnen een week) en hij voelde zich er zo slecht onder. Ik heb hem gebelt en kreeg hem ligt emotioneel aan de telefoon. Hij wist geen oplossing, heeft mij die vrijdag wel gezegd dat het beter ging en de twijfels minder waren. Maar gister zei hij dat hij bleef hopen, het daarom zei.

Vanavond komt hij nog even, als ik eraan denk dat ik hem kwijt ben, ga ik kapot. We hadden voor juni een weekje Portugal geboekt, daar woont mijn vader. En dat zal nu ook wel niet doorgaan … Wie heeft er tips, kan mij helpen of wat dan ook…

@sarahsharon.
Ik ben geen expert op dit gebied, dus ik hoop dat er nog andere meningen bijkomen. Maar ik zal proberen mijn mening te geven.

Jullie zijn bijna 4 maanden samen. Dat is nog niet zolang. In die tijd is hij vreemdgegaan, en begon hij al te twijfelen.
4 maanden zijn naar mijn idee maanden waarin je nog echt verliefd hoort te zijn, en dat hij nu al twijfelt is niet niets…
Ik zou uitkijken dat hij je niet aan het lijntje houdt, want het lijkt mij vervelend om steeds te moeten horen dat je vriendje twijfelt.

Nou oke. Hij is dus een keer vreemdgegaan in de 10 maanden dat we iets hadden, dat heb ik hem vergeven en we zijn verder gegaan, maar het is altijd blijven steken. Gister zag ik dat hij wéér contact met dat meisje heeft en daar werd ik boos om. We kregen ruzie en net toen ik op het punt stond te zeggen dat hij wel een beetje gelijk heeft zei iemand tegen me dat ik hem nooit meer terug moet nemen, ik vroeg waarom en ze zei ‘kijk zijn 2e naam.’ Er stond dus (L)K, the olny one who actually feels my pain. K is dus dat meisje waar die mee vreemd ging.
Op dat moment knapte er echt iets bij me, hij trapte niet alleen op mijn hart maar ook op mijn ego.

Meestal als we ruzie hadden was het om haar, of het liep op haar uit. En als we dan ruzie hebben, gebruikt die háár om mij een trap na te geven…

@foreveralone. Ik heb ook al in het andere topic gereageerd, maar dat doe ik hier ook wel even.
Toen hij vreemd was gegaan, had je toen gevraagd of hij wilde stoppen met contact met haar op te nemen oid? Ik zou het namelijk wel vragen, maar dat soort dingen vind ik best belangrijk.
Als je dat nml wel heeft gevraagd, heeft hij dus weer contact opgezocht.

Wat ik al zei in het andere topic, ik vind het echt raar dat hij dan in zijn MSNnaam zet.
Hij weet dat hij je ermee kwetst, aangezien jullie vaak ruzie over haar hadden, of het liep daarop uit.
Ik weet niet… het zit me niet helemaal lekker… Hij kwetst je gewoon expres lijkt wel.

Nou of ik het op dat moment gevraagd heb weet ik niet meer, maar in de loop van de tijd heeft die vaker contact met dr gehad, en toen heb ik wel gezegd dat het me niet lekker zat en dat ik het liever ook niet had.
Daar werd hij boos om, maar even later heeft hij haar geloof ik wel verwijderd. En nu doet hij het gewoon weer.
Liefde maakt blind…

Maury zegt:
*o
*ga je nog contact met dr houden dan?
hij
*denk het wel

wtf…

Dit is echt slecht hoor…
Je twijfelt volgens mij echt erg over het uitmaken, en ik zou het uitmaken…
Hij wéét verdorie dat het je niet lekker zit, en nóg houdt hij contact. En dan niet op een normale manier, maar néé, hij zet haar in zijn msnnaam!
Dat zegt eigenlijk genoeg… Hij kan haar denk ik gewoon niet vergeten…

Ik heb het nu uitgemaakt, in de hoop dat hij dan zou zeggen dat die dr laat, maar hij kiest alsnog voor haar.

Jeetje wat een kutstreek! Ik zou het uitmaken, mijn vriend is ook vreemdgegaan en we hebben nu nog steeds. Hij hoeft haar nooit meer te zien en hij is er zeker van dat hij bij mij wil zijn. Zo hoort het, als hij nog contact met dat meisje heeft of had dan zou ik gek worden. Normaal hoor je de eerste keus van je vriendje te zijn, maar het lijkt wel alsof hij jou nu op de tweede plaats zet en dat kan gewoon niet! Ik weet dat het supermoeilijk is om zon tijd weg te gooien maar liefde moet van 2 kanten komen.

Nu staat er in zn naam Kelsey (LLLL)
Ik heb dit gezegt
Maury zegt:
*ik had nooit bij jou terug moeten komen
*je bent dit niet waard
*je bent gewoon een zielig persoon
*die mij op mijn grootste zwaktes pakt
*onzekerheid en vertrouwen
*je bent dom, je hebt alleen maar aandacht nodig
*en ik hoop voor je dat die slet je die geef

wtf. had hij (L)K in zijn naam terwijl hij met jou had?
wat een eikel!