Het aan haar vragen of niet?

Hi ladies. Ik heb een probleem. Ik ben meer dan een jaar samen met mijn vriend. Hij is nu 3 weken met mij op vakantie, nog 1,5 te gaan. Hij heeft vaker over dingen gelogen en er zat hem de laatste dagen iets dwars wat hij niet wilde zeggen. Ik weet dat het niet hoort, maar ik heb dus in zijn telefoon gekeken om een oorzaak te vinden omdat ik vond dat onze vakantie er onder leed en het niet fijn zo was samen. Ik ben hier verder niks over tegen gekomen. Wat ik wel vond was een berichtje naar een meisje dat hij is tegen gekomen tijdens het uitgaan in Amsterdam (hij had mij verteld dat hij die avond thuis was én heeft toen harddrugs gebruikt :pensive:). Maar goed. Hij heeft dus een dag later contact gezocht met haar omdat hij het een leuk meisje vond. En nadat zij niet antwoordde een paar dagen later een berichtje gestuurd waarin hij zei dat hij het jammer vond. Dit was niet op de vriendschappelijke manier. Ik ben hier niet blij mee. Ik twijfel of ik aan haar zal vragen wat er is gebeurd omdat ik dit niet fijn vind.

Please help <3

Ik denk dat je dit beter met je vriend kunt bespreken dan met dat meisje. Hij is namelijk degene die heeft gelogen en zij is maar gewoon een buitenstaander (die wellicht niet eens weet van jouw bestaan).

Ja dat wel… Ik zou het alleen aan haar vragen om de waarheid te horen, want die denk ik niet te krijgen van mijn vriend na al het andere wat hij al heeft gelogen. Hij weet niet eens dat ik weet dat hij toen naar amsterdam was…

Hij liegt veel wrm zou hij nu de waarheid vertellen

Toch zou ik het met hem alleen uitpraten hoor. Het is JULLIE relatie, niet die van iemand anders. Als hij de waarheid weigert te spreken weet je ook hoe hij over jullie relatie denkt. In een relatie hoor je gewoon geen geheimen te hebben, dan klopt er gewoon iets niet.

Natuurlijk hoor jij niet zomaar in zijn telefoon te neuzen, maar hij hoort ook gewoon niks te verbergen en al helemaal niet als je hem er rustig mee confronteert.

Als hij iets om de relatie of uberhaubt de TS geeft dan zou hij wel de waarheid vertellen. Anders vind ik hem gewoon een eikel no offense

Ja je hebt gelijk. Ik zit hier nog 10 dagen. Als ik thuis ben vertel ik het hem pas omdat het anders de sfeer verpest en ik dat niet wil. Bedankt voor je berichtje!

You’re welcome & good luck :slight_smile:

Dat meisje wilt overduidelijk niets met je vriend te maken hebben. Laat haar dan ook met rust, anders zul je dingen alleen maar erger voor haar maken. Verder geef je aan dat je vriend steeds liegt over dingen. Ik zou hem een laatste kans geven om dingen uit te leggen en anders moet je maar drastische maatregelen nemen. Je wilt toch niet in een relatie zitten met iemand die niet te vertrouwen is?

Ja dat is waar. Nu hopen dat hij eerlijk toegeeft als ik het hem laat zien en het vertel. Anders zou het wel echt een enorme klootzak zijn.

Alleen nu zit ik met het probleem dat we nog 9 dagen samen op vakantie zitten. Ik ben eigenlijk heel boos, maar als ik dat steeds laat merken hebben we een kut vakantie en dat is ook niet leuk. Maar om het nu te vertellen vind ik ook niet handig. Op dit moment wil ik echt even ‘niets met hem doen’. Maar als hij dit wel wil weet ik ook niet echt wat ik dan moet zeggen…

Wil je dan de schijn ophouden? Dan heb je maar een paar slechte dagen op vakantie. Ik zou dat echt niet nog 9 dagen vol kunnen houden.

Ik denk dat je het met je vriend moet bespreken, vooral niet met het meisje. Ik denk dat je vriend nog boos word ook als dat meisje doorverteld dat jij contact met haar hebt opgenomen. Het is inderdaad wel een erg vervelende situatie, vooral nu je op vakantie bent. Ik denk dat een goed gesprek wonderen doet, en dat jij maar ook hem opgelucht zult voelen na het gesprek.

Goodluck :hugs:

Ik zou hem er nu mee confronteren. Jou vakantie is alleen nog maar meer verpest als je je heel de tijd zorgen moet maken en de schijn moet ophouden. En aangezien hij degene is die erover gelogen heeft, zou ik me niet teveel aantrekken van het feit dat zijn vakantie dan misschien verpest is. Misschien krijg je het uitgepraat en kan je dan over een paar dagen écht van je vakantie genieten, in plaats van te moeten doen alsof!

Ja maar ik denk dat ik zo geen relatie meer met hem wil. Dus als ik het nu hier zeg, kan ik er verder niet veel mee omdat we hier alsnog samen zitten en slapen.

Als ik het nu in de vakantie zou zeggen, hoe moet ik het dan zeggen?
Ik wil de sfeer nog wel een beetje gezellig houden maar met hem heb ik het eigenlijk wel gehad…