~ Het 365 dagen project by Mvrdeluxee ~

Oke hier vroeg ik dus naar :grinning:
Het idee is dit : Je pakt een a4 blad of a3 het maakt helemaal nieett uit je kan het zelf doen via paint
Elke dag maak je een hokje , na een jaar heb je dus 365 hokjes. Oke je maakt dus een hokje en aan het eind van de dag ga je even terug denken , hoe voelde ik me? (off zullen we doen dat je in die kleur post hoe je je voelde in steekwoorden)
[fgcolor=#F70000]Rood: Was geen leuke dag[/fgcolor]
[fgcolor=#19B521]Groen: top dag kon niet beter[/fgcolor]
[fgcolor=#ED6F15]oranje: het zat er tussen in[/fgcolor]
als je nog een ander idee hebt voor emoties (dus een kleurtje) deel het dan doe ik het erbij. ennuh je gaat tellen dus vandaag 1 morgen 2 en ga zo maar door
even mijn voorbeeld:

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/130873.png

Gs’ers die meedoen met het 365 dagen project (er wordt uiteraard verwacht dat je foto’s maakt, elke week maak je een foto die stuur je en elke dag kleur je dus het vakje in !!)
~ Mvrdeluxee (ts)
~ DRIPDROP
~

ik snap het niet:$
voel me nu echt heel dom(:

hahah ik leg ook volgens mij niet zo goed uit joh :grinning:

• Dus… Elke dag maak je een hokje je kleurt in hoe je je voelde zie bovenstaande kleurtjes… je nummert ook de dagen dus eerste dag 1 en zo maar door :wink: en maak je elke week een foto een een screenpic. tjah dat maakt niet uit maar je bent er dus elke dag mee bezig off… jullie kunnen kiezen elke dag kom je in dit topic byv. ik voel me vandaag goed dan schrijf ik :[fgcolor=#76D90D] ‘top dag!!’[/fgcolor] in het groen omdat ik me dus goed voelde tekst maakt niet uit ,dus kiezen jullie maar :grinning:

da’s balen dat iedereen kijkt maar niet mee doet :stuck_out_tongue:

Lijkt me wel leuk. (:

wel leuk idee, maar ik denk niet dat ik dit hier allemaal ga posten…

Ik denk dat ik het leuker zou hebben gevonden als je wat meer dan ‘top dag’ kon opschrijven. Met wat dan precies zo top was etc. Kun je natuurlijk altijd erbij schrijven :stuck_out_tongue:
Ik doe niet mee. Ik hou het toch nooit vol.

Als je wilt meedoen svp je naam :grinning: DRIPDROP je doet mee toch oke je staat erbij

Maar het is niet zeker dat ik hier elke week ga posten hoor. Zoiets hou ik ook niet echt snel vol. De eerste paar weken doe ik het en dan vergeet ik het weer.

jullie mogen proberen , als het niet vol houdt doe je gewoon niet meer mee :grinning:

Leuk idee! maar ik vergeet dat… ik ken mezelf:p

KOmmm op !!, $$ meer…(probeer gewoon joh)

Je zou ook een kalender kunnen kopen, en dan de hokjes inkleuren, moet je alleen wel in het nieuw jaar beginnen of nu pas.

Waarom by Mvrdeluxee aangezien dit het idee was van andere? :stuck_out_tongue:

^ Achja, maakt niet uit. Ik had het over een echt schilderij, zonder van die vaste kleuren enzo (wat ik persoonlijk nog steeds leuker vind).

ik vind het wel eenleuk idee maar denk niet dat andere iets hebben aan mijn emoties dus mischien ga ik het gwn voor mezelf bij houden.

:S ik heb het verandert naar mijn idee dus daarom by mvrdeluxee :grinning:, maarja er doen niet zoveel mensen mee dusja

Uhhmm ik wilde ook eigenlijk op een schilderij met allemaal kleuren en niet persee hokjes. Dus dan doe ik niet mee, aangezien ik me dan niet aan de kleuren hou…