Hey allemaal,
Ik zit in een situatie waarbij ik een jongen erg leuk vind alleen hij is totaal niet te pijlen wat hij van mij vind.
Ik heb hem ontmoet via instagram, hij woont in dezelfde stad als mij en hebben nadat we contact kregen al vrij snel afgesproken. Omdat ik nogal verlegen en onzeker ben hebben we eerst afgesproken tijdens het uit gaan, daar was voor mijn idee al snel een klik.
Die week erop heeft hij me ook uitgenodigd bij hem thuis, we hebben een film gekeken en dat deden we knuffelend (dit kwam overigens vanuit hem). De dag na het eerste afspraakje vroeg hij of ik de volgende dag weer zin had om langs te komen, deze keer heeft hij me ook gekust. Toen ik die avond weg ging gaf hij me alleen weer 3 kussen op mijn wang, dit vond ik wel een beetje vreemd want toen ik thuis aankwam was hij ook al in slaap gevallen. Ik vind het eigelijk wel zo netjes dat je even wacht tot ik veilig thuis ben aangekomen… maargoed ik heb er verder geen probleem van gemaakt. De dag erna heb ik hem uitgenodigd bij mij thuis, toen is er weer niks gebeurd en begon ik wel een beetje onzeker te worden. De week erna ben ik weer bij hem langs geweest en toen hebben we ook weer alleen geknuffeld en weer niet gekust.
Op Whatsapp is hij ook totaal niet te pijlen, hij heeft al eerder aangegeven dat hij niet vaak op zijn telefoon zit en dat vind ik ook totaal niet erg maar de manier van praten is totaal niet flirterig. Als ik een flirt opmerking probeer te maken gaat hij er ook totaal niet op in.
Probably denk ik er veel te veel over na… ik durf het ook niet te vragen omdat ik bang ben dat ik misschien way to fast ga. Anyone tips?