Hersenpudding

Het is zaterdag precies 2 maanden geleden dat ik een lichte hersenschudding heb gehad. Dit kwam doordat een kut voetballer van Go Ahead Eagles een voetbal tegen m’n hoofd aantrapte. Je kan wel nagaan hoe hard dat ging…

Heb ongeveer een week of anderhalf erge last gehad van hoofdpijn, spraakgebrek en een traag gevoel. Daarna begon ik me weer beter te voelen.

Nu hoef ik maar een onverwachte beweging met m’n hoofd te maken en alles begint te duizelen. Soms valt het mee maar soms is het zo erg dat alles zwart wordt voor m’n ogen en ik heel misselijk word en bonkende hoofdpijn krijg.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en of het dus slim is om hiervoor nog even langs de dokter gegaan

Niet dat ik niet genoeg had aan jou Sparrow maar ik vind het best engig en ben benieuwd of hier mensen ervaring mee hebben!

Dankjewel alvast!

hmm, klinkt ernstig, ik zou maar naar de dokter gaan als ik jou was.

ps, die titel, :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hihi okee, ik heb er ervaring mee maar ik heb je mijn advies al verteld :slightly_smiling_face:

Ik zou ook even naar de dokter gaan. Klinkt niet helemaal gezond!
Maar aan de andere kant: wanneer er wordt vastgesteld dat je een hersenschudding hebt, kan de dokter ook alleen maar adviseren dat je rust moet nemen. Al is het denk ik wel handig voor school, dan heb je een geldige reden voor afwezigheid als je je niet lekker voelt.
Ik zou het trouwens niet erg fijn vinden als mijn naam op een forum gepost zou worden, dus ik zou persoonlijk de zijne niet noemen.

Voortaan toch maar een plekje helemaal achteraan op de tribune? :wink:

Maar on topic, het kan inderdaad best voorkomen dat je lang last hebt van je hersenschudding. Heb je lang genoeg echt rust gehouden? En hou je ook nu nog op tijd genoeg op als je merkt dat je er last van krijgt? Je kan altijd eventjes een afspraak bij de dokter maken natuurlijk.

Naja die voetballer is een redelijk bekende voetballer he. Het was van go ehead eagles en het is verder ook een geweldig goeie voetballer, maar dit is een beetje jammer :"D

@Lacrima, ja daar was ik al achter want ik heb hierdoor dus al een maand thuisgelopen haha

Bedankt allemaal (:

Muh het stomme was, ik stond er als steward voor school en stond dus met m’n rug naar het veld toe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh haha oei, dat is altijd gevaarlijk inderdaad. Wel knap van hem dat hij je precies heeft weten te raken, maar vervelend voor jou.

-

Ja ik vond het ook al wonderbaarlijk dat hij van de 50 meter precies mijn hoofd wist te raken :'D Vrienden van me hadden hem al aan zien komen en dachten ‘die raakt haar vast niet’

Lijkt me echt heel naar…

Toch niet Suk die je neergeknald heeft he?

Sorry ik kan niet niet verder helpen, alleen kun je die voetballer niet aanklagen? :’)

^ hmm dat is miss. ook onzin omdat hij het niet extra deed, achja.
In iedergeval heel veel beterschap!

Ik dacht dat dit ging over zo’n drilpudding in de vorm van hersenen, daar heb je serieus vormen voor :"D

OT: Ik zou gewoon morgenochtend oid langs de huisarts gaan! Die kan je denk ik het beste helpen hiermee.

Ik zou even naar de dokter gaan.

Jawel…

Ik zou toch eens langs de dokter gaan omdat het na 2 maanden nog steeds niet heel goed gaat.

En ik ga die Suk een kick in the nuts geven!

Hahaha loveyou! Je moet trouwens even in le chat komen, we moeten iets belangrijks vragen.

NEE, DAS MIJN NEEF. :grinning_face_with_smiling_eyes:

een vriendin van me had dat ook, ze kreeg na 4 maanden opeens weer last :s