[Herschrijving] I will do this for you, Soph.

WEG.

Klinkt leuk, alleen vind ik het een beetje irritant de te tekst zo gecentreerd staat.

Dat heb ik alleen met de beginpost gedaan, ga ik verder niet doen hoor!

Haha okee!

Wauw, wat een mooie vrouwen x’D

Ik ga hem weer volgen! :grinning:

Rosie en Candice.
I LIKE.

I know. xD

Die reactie kon je verwachten. :stuck_out_tongue:

ghegheghe.

Ik ben weer mee ! (:

Ik draaide mijn lichaam een kwartslag naar hem toe en legde mijn linkerhand voorzichtig op zijn borst.
Voor een klein ogenblik bekeek ik zijn zongebruinde, strak getrainde sixpack en voelde mezelf lichtelijk rood worden. Ik hield van mijn werk, het was echt de mooiste kans die ik ooit heb gekregen, hoewel het toch vooral heel hard werken is. Letten op je huid, je lichaam en vooral je voeding was erg belangrijk. Maar ik had het er dubbel en dwars voor over, hoeveel mensen kregen deze kans nou daadwerkelijk?
“Chloë, kijk eens even verleidelijk naar deze knappe jongen,” werd mij toegesproken. Ik knikte even en hief mijn hoofd een stukje. Hij had wel makkelijk praten, ik kon zijn ogen niet eens zien door die prachtige Ray-Ban zonnebril.

Ongeveer driehonderd foto’s en anderhalf uur later was het me toch gelukt en waren ze tevreden. En ik moest toegeven, het resultaat mocht er zijn. Ik hield niet zo van foto’s waarop ik alleen in een nietsverhullende kanten string te zien was, met een grote zonnebril op mijn hoofd, maar we moesten tenslotte alles doen voor de klant.
We hebben nog een tijdje nagepraat en ben tot de conclusie gekomen dat deze jongen toch leuker was dan ik in eerste instantie dacht. Zijn lichaam was prachtig, hij had felblauwe ogen en zijn donkerbruine krullen kon je zeker niet missen. Maar ook zijn innerlijk was zeer aangenaam, kortom, een geweldige jongen waarvoor je zelfs betaald kreeg om er even tegenaan te staan en leuk mee op de foto te gaan.
Helaas was ik door het leuke gesprek helemaal vergeten zijn telefoonnummer en zelfs zijn naam te vragen!

Yeah! Meer. :’)

Verder! Zijn wel ontiegelijk mooie vriendinnen haha.

verderr

Morgen weer :grin:

Toen ik eenmaal thuis kwam en me met een warme kop chocolademelk op de bank had genesteld, kreeg ik verschrikkelijk veel trek. Op zich niet zo heel gek, aangezien ik maar twee droge crackertjes gegeten had voordat ik vanochtend de deur uit ging.
Zuchtend stond ik op en liep naar de keuken, waar ik in de kast dook. Koekjes, chipjes, nootjes… En zelfs kaasstengels! Had ze ze toch weer gekocht, hoewel ze wist dat ik daar echt niet van af kon blijven, de snol.
Ik pakte het doosje uit de kast en maakte hem open, eentje kon vast geen kwaad, of twee.
Een half uurtje later was ik er precies aan toe zoals ik van te voren voorspeld had.
Zwaar teleurgesteld in mezelf staarde ik naar de tv. De beelden flitsten aan me voorbij, maar ik bedacht me alleen maar hoe ik zo snel mogelijk al deze calorieën weer kwijt kon raken.
Ik kon natuurlijk gaan hardlopen of fietsen, maar dat was niet iets waar ik veel zin in had. “Monster, ga je mee naar buiten?” Hij begon direct met zijn staart te kwispelen en vrolijk heen en weer te rennen, alsof hij echt wist wat ik bedoelde. “Maar ik ga eerst even Sophie bellen,” grijnsde ik.
Mijn skates had ik, een tijdje later, aangetrokken en de riem van Monster los in mijn zak gestoken, hij luisterde toch wel. Maar mocht hij er een keer vandoor gaan terwijl ik naast hem skatete, had ik liever dat hij er zelf vandoor ging en mij niet achter zich aan over straat sleepte als een vaatdoekje. Hoewel hij altijd heel lief was, bleef het toch een herdershond.
Ik opende de achterdeur en liet Monster voorgaan, daarna stapte ik naar buiten om in de schuur mijn skates aan te trekken.
Niet veel later waren we vertrokken, het deed me echt goed om te zien hoe blij hij was als hij mee naar buiten mocht. En het was nog goed voor de lijn en mijn conditie ook, perfect!

upup.

Tips / kritiek? (:

Nobody likes.