Herschel Rugzak

Hoihoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe schooltas. Ik weet al wel wat voor een, alleen zit ik even in over de maten.
Dit is de rugzak die ik graag wil:

Je hebt deze in verschillende maten, ongeveer 14 liter, 16 liter, 18 liter, 22,5, 23,5.
Zijn er toevallig mensen die ook deze rugzak voor school gebruiken, en die weten welke maat ze toevallig hebben?

Ik neem meestal mijn laptop en +/- 4 tekst/werkboeken mee.

Alvast bedanktt ((:

Ligt ook aan de grote van je laptop, hoeveel inch heb je?

13 Inch, dus dat moet bij de meeste tassen wel goedkomen volgens mij :wink:

Upje

http://www.rugzakcenter.nl/product/619891/herschel-pop-quiz-windsor-wine-tan-pu.html?s=k
Ik heb deze, 22 liter zoals je ziet.

Ik heb de 18 en 22 liter, vind ze allebei prima bruikbaar! Ik heb veel mijn 13" Macbook Pro erin mee, camera en nog meer meuk :slightly_smiling_face:

Uhu uhu, ik heb idd ook een Macbook Pro 13". Denk je dat de 18 litertas groot genoeg is als schooltas met daarin 4/5 boeken, etui, en al die stuff?

Dankjewel voor reageren lig ((:

Aah die is ook zo leuk <3_<3
Heb jij er genoeg ruimte in? En gebruik je hem ook voor school? En hoeveel heb je dan er ongeveer in zitten? Veel vragen hahah ^^

Mijn Eastpak Padded Pak’r (bijna iedereen heeft dat model bij mij op school) is 24 liter, en daarin passen mijn laptop, collegeblok, 4 boeken, 4 schriften, etui, Binas, agenda, en wat eten en drinken in. Mijn ouders zijn gescheiden dus op wisseldagen heb ik altijd vrij veel boeken mee, maar het past altijd wel.

Ja, gaat makkelijk lukken! Ik heb geen Herschel, maar een rugzak van een ander merk. Die lijkt er ontzettend op, hetzelfde model. Ik gebruik ook een rugzak van 18 liter. Heb ook een laptop van 13 inch en inclusief mijn wettenbundels en al mijn spul past het prima!