Heroes (tv-serie)

Ik ben het nu aan het kijken en wil wel weten wat iedereen er van vindt (:

Wikipedia: Heroes (Engels voor helden) is een Amerikaanse sciencefiction-dramaserie, bedacht door Tim Kring. Heroes ging in Amerika op 25 september 2006 op NBC in première, en liep in totaal 4 seizoenen met een totaal van 77 afleveringen.
De serie vertelt het verhaal van verschillende personen die op een dag door een vreemde zonsverduistering buitengewone gaven krijgen, zoals telepathie, het kunnen tijdreizen en kunnen vliegen. Deze personen komen er snel achter dat ze een rol spelen in het voorkomen van een catastrofe en het redden van de mensheid.

Ik neem aan dat er dus nog geen topic is? Dan verander ik de beginpost straks :upside_down_face:

Wie kijkt er nog meer?:slightly_smiling_face:

Seizoen één zat goed in elkaar, daarna ging het HEEL snel de put in.

Kwam waarschijnlijk ook omdat Bryan Fuller wegging uit het creatieve team, en hij is een held.

Vond ik ook, seizoen 1 was echt super. Daarna heb ik het al snel niet meer gevolgd.

Ik ben nu bij seizoen 1 en ik vind het nog wel oke, niet zo leuk als seizoen 1 in ieder geval.

bleh ik haat Elle Bishop

Seen every single episode…
Zieke verslaving geweest haha, elke vrije minuut die ik had moest ik kijken.

haha dat heb ik op het moment ook. Maar ik moet zeggen dat ik het steeds minder ga vinden vanaf seizoen 3. Die rot Sylar gaat maar niet dood.

Seizoen 1 was geweldig, daarna ging het allemaal bergafwaarts. Heel jammer was dat.

Maar ja, ik vind het alsnog echt een hele leuke serie.

tjaaaa… haha ik hou wijselijk mijn mond

Nu ben ik wel bij een leuke aflevering gekomen :slightly_smiling_face: Dat Angela een zus heeft en dat je steeds die flashbacks ziet.

up!

Heb alle seizoenen gekeken… vond het echt jammer toen het voorbij was!