Herkent iemand dit?

Hee meiden!

Ik kwam vannacht thuis van het uitgaan, maar toen ik ging slapen lukte het niet: ik kon moeilijk slikken, voelde heel raar,
en ik voelde met mijn tong een soort bobbeltje achterin mijn mond. Ik weet niet precies wat daar zit, ik dacht aan een speekselklier ofzo?

Ja ik weet het, het klink best wel vies :wink:

Maar het leek wel of die speekselklieren te hard werkten (als je snapt wat ik bedoel) en omdat ik moeilijk kon slikken was dat niet echt prettig :wink: Vandaar dus dat ik niet kon slapen… En was ook een beetje misselijk.

Nou was het wel zo dat ik 2 nachtjes achter elkaar uit ben geweest, normaal drink ik niet, maar nu wel: maar het was maar weinig, dus ik denk niet dat het daarvan kom. Ik kon trouwens wel makkelijk water drinken. Vanochtend was het weer bijna helemaal weggetrokken.

Het is dus totaal niet ernstig ofzo, maar toch vraag ik me af of iemand dit herkent!

Ik heb wel op internet gezocht trouwens, maar er kwam niet veel uit.
Ik vraag me ook af of het door het uitgaan komt of door bijvoorbeeld eten of iets anders?

jeetje… wat raar…
nog nooit mee gemaakt…

Is het echt een bobbeltje dan?
Weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb soms wel eens dat er een soort blaasje op m’n tong zit. Gaat gewoon vanzelf weer weg.
Maar denk niet dat het hetzelfde is :stuck_out_tongue:

kunnen dat niet je amandelen zijn??
want als die ontstoke zijn kan je ook moeilijk slikken…
i dont know. ik gok maar iets xD

Ja een soort heel zacht blaasje inderdaad, maar dan niet op m’n tong maar echt in m’n mond, aan de bovenkant…
Het is ook wel weg nu maar het voelt nog steeds een beetje raar :wink:

Misschien een blaar, als je iets eet wat te heet is krijg je soms een blaar op je mond/op je tong?

of een Aft?

Ow, aan de bovenkant een beetje achterin?
Ja, dan weet ik denk ik wel wat je bedoelt.
Gaat idd vanzelf weer weg, niet te veel aan denken
dan vergeet je het zo X’D

Nouja het is geen aft of blaar, dat voelt anders en is minder groot en zacht :wink:
Maar in ieder geval thnks, het gaat vanzelf weg :stuck_out_tongue: