Ik heb veel kleine dingetjes waardoor ik niet helemaal gezond ben, ik denk dat de meeste mensen dit wel hebben. Maar de laatste tijd krijg ik er steeds meer last van. Misschien herkent iemand dit:
Eerst kwam ik in een week 3 kilo aan, ik had niet anders gegeten dan normaal ofzo.
Ongeveer 2 weken later hadik heel veel dorst. Ik kwam op school en ik neem altijd een flesje drinken mee, nog voordat de les begon had ik het hele flesje al op (0,5L). Ik had nogsteeds veel dorst. Dat heb ik nogsteeds.
Ik ben een tijdje terug (5 weken) erg moe geweest, maar dan ook echt moe. Zodra ik uit school kwam viel ik in slaap, toen werd ik ongeveer om 5 uur wakker (in de ochtend). Ik heb toen bloed laten prikken en daar kwam uit dat ik een ‘ernstig’ vitamine D tekort had. Omdat we de medicijnen die mijn dokter had voorgeschreven vergeten waren om te halen duurde het een tijdje voordat ik met de medicijnen begon. Toen ik ongeveer een week die pilletjes slikte kwam ik zoveel aan. Ik ben daarmee gestopt en toen kwam ik niet meer aan. Ik ben wat extra naar buiten gegaan.
Ik heb op dit moment ook veel dorst en ik ben moe, ik heb totaal geen energie meer terwijl we de laatste weken van school altijd nog veel toetsen hebben. Ik haal ook steeds slechtere cijfers omdat ik gewoon mijn ogen niet meer open kan houden.
Heeft iemand tips om wat gezonder te worden?