Ik heb altijd als ik een jongen leuk vind, dat ik het niet kan laten om hem nog éven een smsje te sturen en om hem nog éven wat te sturen via hyves ofzo… Ik verpest het altijd op deze manier. Want als hij smst sms ik gelijk terug.
Zo ook bij de laatste jongen die ik heeel erg leuk vind! hij vond mij ook -op zn minst- leuk en we smsten wat enzo… maar de volgende dag was ik weer degene die hem smste en ik was degene die hem weer aansprak op msn. en we zouden een keer wat afspreken maar dat is toen niet doorgegaan… (ligt allemaal nogal ingewikkeld) nu heb ik hem alsnog (inmiddels weken later) via sms gevraagd of hij zin heeft om een keer wat af te spreken. Maar hij heeft (nu 2 dagen later) nog niks laten horen…
Kent iemand dit? Dat je zooo graag contact wil dat je te vaak EN te snel contact zoekt enzo??
Ik denk dat jongens je eerder willen als je een beetje afstand houdt… maar toch verpest ik het elke keer weer ;s;s
weken geleden leek het er echt op dat hij me leuk vond en hij zei dat hij me snel weer zou spreken enzo. toen werd ik helemaal blij en kon niet wachten om hem weer te spreken…
en nu laat hij niks meer horen na mijn laatste poging ;s