Herkent iemand dit?? jongens zijn rare wezens-zucht-

Ik heb altijd als ik een jongen leuk vind, dat ik het niet kan laten om hem nog éven een smsje te sturen en om hem nog éven wat te sturen via hyves ofzo… Ik verpest het altijd op deze manier. Want als hij smst sms ik gelijk terug.
Zo ook bij de laatste jongen die ik heeel erg leuk vind! hij vond mij ook -op zn minst- leuk en we smsten wat enzo… maar de volgende dag was ik weer degene die hem smste en ik was degene die hem weer aansprak op msn. en we zouden een keer wat afspreken maar dat is toen niet doorgegaan… (ligt allemaal nogal ingewikkeld) nu heb ik hem alsnog (inmiddels weken later) via sms gevraagd of hij zin heeft om een keer wat af te spreken. Maar hij heeft (nu 2 dagen later) nog niks laten horen…

Kent iemand dit? Dat je zooo graag contact wil dat je te vaak EN te snel contact zoekt enzo??
Ik denk dat jongens je eerder willen als je een beetje afstand houdt… maar toch verpest ik het elke keer weer ;s;s
weken geleden leek het er echt op dat hij me leuk vond en hij zei dat hij me snel weer zou spreken enzo. toen werd ik helemaal blij en kon niet wachten om hem weer te spreken…
en nu laat hij niks meer horen na mijn laatste poging ;s

Ja ik ken het, maar je moet niet zo opdringerig zijn. Je moet zelf ook een beetje hard to get spelen! En dat is niet moeilijk, je moet alleen je zelf even zien te beheersen.

haha jaa maar elke keer kan ik me WEER niet beheersen…
en dit was echt een hele leuke jongen

Ehmm.
Je weet het antwoord eigenlijk al, je moet die jongens dus niet zo gaan stalken.

dit.

en het valt wel een beetje op dat je maar 2 berichten hebt

hmm jaa… maar wat zou het betekenen dat hij nu -2 dagen later- nog niks heeft laten horen? want ik heb inmiddels al bijna 2 maand geen contact meer met hem gehad…

Je bent te wanhopig en klampt teveel vast.
Ik snap je wel, toen ik 12/13 was had ik precies hetzelfde.
Hoe het bij mij is veranderd weet ik eigenlijk niet zozeer :’)
Je wordt uiteindelijk volwassener en probeert gewoon afstand te nemen, het te laten rusten. Je schrikt ze nu alleen maar af met je gedrag.

@ts miss issie op vakantie

dat zou kunnen :grinning:

ach, snel reageren is niet erg hoor. ik reageer ook altijd meteen omdat ik het anders vergeet…
maar soms moet je je gewoon inhouden om de volgende dag meteen iets te sturen!

ja en dat is dus zoo lastig…
maar ALS hij nog wat terugstuurt… dan wacht ik gewoon minstens een dag ofzeu

Ik weet het niet precies. Ik herken het lichtelijk, maar het blijft vervelend! Je moet proberen sterk te blijven, zoek afleiding! ga een dag iets met vriendinnen doen, zodat je niet kan smsen of aan hem denken! Veel succes! <3
en als hij jou ook echt leuk vindt, dan maakt het hem niet uit dat je veel smst :grinning:
xx

uhuu mr we kennen elkaar niet zo goed… dus hij moet eerste nog ontdekken hoe leuk ik ben
maar dat heb ik dus verkloot denk ik :’(

Misschien heeft ie een ander nummer?

nee… want ik zag laatst nog dat ie het een paar dagen geleden aan iemand op facebook gaf.

Dit is niet ‘jongens rare wezens’ maar eerder meisjes… ik zou ook afkappen als iemand zo opdringerig doet.

ennn bedankt… dit vrolijkt me echt op :’(

^Ja, maar het is gewoon zo? Neem gewoon wat afstand.

jaa jullie hebben gelijk…

Jongens zijn geen rare wezens, meisjes zijn ingewikkelder. Probeer een beetje hard to get te spelen