haii iedereen ik zit met een probmleem!! Toen ik op me mobiel zat en tussen me foto’s zat te bladeren herkende mijn mobiel opeens geen foto’s en geen muziek meer… Ik heb een blackberry 9700, en ik had hem hierna helemaal uitgedaan en geheugenkaartje er ook uit gehaald. Toen ie weer aan was zag ik dat mijn achtergrond helemaal geen foto had, en ik kijk bij mijn afbeeldingen en er staan echt maar 5 van op !! Ik heb ongeveer 200 foto’s op me mobiel, en video’s en muziek natuurlijk. Mijn mobiel geeft nu ook aan; formatteer kaart, maar dat betekent dacht ik ; verwijder alles toch? Als je hem formatteert verwijdert ie dacht ik alle bestanden ? Dit wil ik al helemaal niet !! Ik heb hem al aangesloten aan me computer, en helaas heb ik geen geheugenkaartje waar ik het sd kaartje in kan steken ( het sd kaartje zit dus in mijn mobiel … ) Ik hoop dat jullie het een beetje snappen en me kunnen uitleggen wat ik moet doen want ik ben echt radeloos Heb ook al op google gekeken maar zonder resultaat…
uuupp !! ahahah ik weet echt niet wat ik moet doen gewoon !!
Ga naar een telefoonwinkel.
Ik had een totaal andere telefoon die dit vreemde gedrag ook toonde, maar 't ging vanzelf over