Hi iedereen,
Iets waar ik heel veel belang bij heb, maar ook enorm veel moeite mee heb is structuur in mijn leven. Zo wil ik van alles en nog wat doen, maar merk ik dat ik dingen moeilijk vind om te combineren. Waardoor ik dus ook veel dingen snel los laat.
Nou dacht ik vandaag: ‘‘Het is maandag, nieuwe week, tijd om dingen op te pakken en weer de structuur in mijn leven te brengen’’… Ik heb de afgelopen weken (maanden) bar weinig gedaan, behalve series kijken haha, ik schaam mij er heel erg voor. Maar nu ik dus denk aan wat ik allemaal weer wil oppakken, kom ik niet verder dan eraan denken en dan vervolgens vast te lopen.
Ik denk dan bijv.: Ik ga een planning maken voor school en dan eraan werken de komende weken, en ik wil gaan sporten en dit wil ik dan iedere dag doen (30 day shred om even mee te beginnen), maar ik wil ook nog wat erbij doen. En ik wil ook meer gaan lezen. Ook wil ik het gezond eten weer oppakken, maar dan moet ik daar ook een structuur in vinden aangezien ik totaal geen vast ritme heb… dus dat betekent dat ik voor mijzelf eerst even uitzoeken wat ik allemaal kan eten voor elk eetmoment van de dag… maar hier zou ik dan ook de tijd voor moeten nemen om het uit te zoeken. En ook dat sporten moet ik even uitzoeken.
En ik wil een baantje vinden… en ook vrijwilligerswerk doen.
En en en ennn… in mijn hoofd voelt het echt als een grote chaos wanneer ik zo denk en aan de dingen die ik moet combineren. Ik bedoel… het lukt mij niet eens om geregeld mijn kamer op te ruimen.
Ik vraag mij af of jullie je hierin herkennen en/of tips hebben? Alles is welkom