Herken je dit

Echt waar? Ik heb medelijden. Ik zou het niet overleven. :l

Uhu.

ook last van

Wij hebben wel een vriendengroepje opzich. :ok_woman:

ik zit meestal ook alleen thuis :astonished:
maar ik overleef het wel maarja ik vermaak me wel in me eentje en ik ben het gewend :stuck_out_tongue:

Ik vind het vaak wel prettig. Geen vrienden hebben heeft ook zo zn voordelen :3

Ik heb niet echt een vriendengroep. Gewoon losse vriendinnen, enkelen die dan wel met elkaar omgaan, en wel een groep waar ik mee uit ga. Maar ik denk dat meisjes dat sowieso minder hebben dan jongens + dat er maar weinig meiden zijn die wél zo’n leuke groep hebben wat ook echt goed gaat, want op deze leeftijd hebben we allemaal onze eigen interesses en vriendinnen overal voor, de ene ga je mee shoppen, de anderen uit, de ander praat je mee etc. Want meiden zijn best moeilijk dus in die groepjes zijn sowieso vaak ruzies. Dus wees gewoon blij met je vriendinnen en je kan proberen om meiden elkaar te leren kennen, misschien krijg je een leuke uitgaansgroep?

Oké ik ben niet vriendloos en heb ook wel een vrienden roepje enzo.
en goede vriendinnen bla bla =)
Maar ik durf nooit te vragen of iemand zin heeft m iets te gaan doen, het moet altijd van anderen komen…misschien dat ik bang ben m afgewezen te worden?? iniedergeval heel irrietant :anguished:?

uhuh

@Saarz; haha. dat heb ik nou ook ja x.x

Zeur niet zo -…-

Wees blij dat je uberhaupt vrienden hebt

Ik heb wel een vast vriendengroepje, maar ook heel veel ‘losse’ vrienden. We gaan dan met elkaar op werkweek en naar een pretpark of met z’n allen een filmpje pakken.
Toch zit ik vrij vaak alleen thuis, of ben ik bij een vriendin.
Wat wel altijd lastig is, is dat er soms ruzie ontstaat. Dan moeten de anderen het oplossen, wat ook niet altijd even leuk is…

herken ik ook wel idd !

Ach, een vriendinnengroep is ook niet alles hoor. Wij hebben/hadden ook een soort van ‘groepje’, maar er was altijd gezeik enzo want er zaten er 2 tussen die van alles een probleem gingen maken. Dus nu is er van ons ‘groepje’ weinig meer over.

hahah ja ik zit ook heel vaak alleen thuis, maar niet dat ik geen vrienden heb ofzo, maar die hebben altijd betere dingen te doen, zeg maar :stuck_out_tongue:

[i]bij mij valt dat gelukkig wel mee.

in de klas. hebben wij echt een groepje samen.
en zitten we ook altijd bij elkaar.

buiten school;
naar fox (discotheek) gaan we wel altijd met een groepje.
dat is veel gezelliger.
maar alleen dingen doen met een vriendin vindt ik ook leuk hoor.
want in de bios kunnen er toch maar 2 of 1 mensen naast je zitten.
dus dan praat je ook minder met die anderen.[/i]

Ik zit zegmaar in zo’n groep die altijd op dezelfde plek zit :slightly_smiling_face: Gewoon allemaal alternatieve mensen wat wel relaxed is , en de meeste zie ik wel als vrienden.Alleen zo’n grote groep is wel kut want soms zitte er mensen in die ik echt niet kan trekke , en dan heb je ruzie…

Maar ik heb ook aparte vriendinne van school en van me werk :]

:open_mouth: nooit gedacht dat er meerdere waren
nou dan licht het Tog niet aan mij …
hahah
thankss <3

ik ben ook blij… niet daarvan -.-
maar ik vroeg me gewoon af of het aan mij lag of niet.
:slightly_smiling_face:

hmm nee ik heb sinds dit jaar ongeveer een hele goede vriendengroep vind ik, heel gezellig enzo. (:

Nee. Ik heb geen beste vriendin, maar juist een groep meiden waar we allemaal met elkaar bevriend zijn!