Herken je dit

Hee girls

ik hou het kort.
ik heb een hele goeie vriendin, en heel veel gewone vriendinnen.
ik vind het alleen zo jammer dat ik geen echte vriendengroepje heb, jeweetwel dat je met een groepje naar de bios gaat,uit eten etc…
ik vroeg me af of jullie dit ook hebben :frowning_face:
ik zit er best wel mee, want geen een van me vriendinnen is met elkaar bevriend…

xoxo help?..

Jup. Hier nog een.
Losse vrienden, en het groepjes jongens dat ik als vriend heb wil dat nooit.

titel aangepast. niet in hoofdletters

Heb ik ook, heb een paar goede vriendinnen, waar ik wat mee doe, zij gaan niet met mekaar om, maar ik vind het niet zo erg, ben meer een einzelgänger

Nog… die dit hebben?
of tips hebben hoe je dit moet oppakken
x

Ik had het, ik heb nu allemaal verschillende vriendinnengroepjes en dat is ook niet altijd even fijn.
het zijn allemaal erg goede vriendinnen van mij, maar sommige liggen elkaar dan weer niet…
Ik denk niet dat je er echt wat aan kan doen, misschien gewoon een keer met al die vriendinnen afspreken, als het heel leuk en gezellig wordt, is er misschien wel een kans dat jullie dan een vriendinngroepje kunnen vormen

ja, dankje voor tip
heb ik al eens geprobeerd, maar is niet geslaagd
ach, misschien moet ik het acceptere.

Ik heb een vriendinnengroepje ja, waarmee ik elke laatste zaterdag van de maand iets leuks doe :slightly_smiling_face:
Ik vind het wel heel gezellig ja, maar ik zou ook wel zonder kunnen.
Heb je geen leuke buurmeisjes of mensen die een beetje in de buurt wonen die je goed kent? En je kan toch ook gewoon met je vriendin allerlei leuke dingen doen?

het is niet dat ik nooit iets leuks doe met vriendinnen.
ik ga zeker elke weekend shoppen ofso met een vriendin.
maar jammer dat het me 1 vriendin is en geen groepje.
liefs

Ja ik heb dat ook. Ik heb wel vriendinnen, maar die kennen elkaar niet of die gaan gewoon niet met elkaar om. Dat is eigenlijk best wel jammer. Want die vriendinnen hebben dan wel weer vriendengroepjes waar ik niet in zit en ik ken die mensen ook helemaal niet. Maar dan hoor je wel dat ze met z’n allen uit zijn gegaan of met z’n allen op vakantie enzo, en dat heb ik niet…

Geef een feestje en nodig alleen die vrienden uit, zo leren ze elkaar kennen en worden ze mischien nog vrienden ^^

Nee,
wij zijn met 5 en doen dat soort dingen wel eens.

Ik herken het wel ja, maar ik heb er geen problemen mee, je hoort namelijk zo vaak dat er ruzie is in een vriendinnengroep.

omg, ik herken dit precies, ik heb 2 beste vriendinnen, en een paar gewone vriendinnen, maar die kennen elkaar niet. en ik kan soms zo jaloers zijn op meisjes die zo’n vertrouwd vriendinnengroepje hebben.
ook bijvoorbeeld als ik naar films kijk, en ik zie 4 meisjes die best friends zijn, denk ik ook echt van, damn… dat wil ik ook. want ik doe nu altijd maar dingen met een meisje tegelijk.

ik kan je geen tips geven, maar ik kan je wel vertellen dat je niet alleen staat met dit probleem…

Ik heb ook niet echt een groepje. Volgens mij hebben toch meerdere dat. Maar je kan toch ook met je beste vriendin leuke dingen doen!

Ik zit sinds dit schooljaar wel in zo’n groepje (met zn 4en), maar dat is ook vaak vervelend hoor. Als je dan iets wil doen en er kan er één niet, gaat het vaak meteen niet door. Ze zijn ook allemaal best wel druk en hebben niet zo veel tijd, zeker in het weekend niet.
Als je alleen bent kan er meestal wel iemand…
xx

Jaaa dat heb ik ook.
al mn vriendinnen kennen elkaar niet, of hebben gewoon echt niks met elkaar. en dan heb ik een groep met alleen maar jongens waar ik veel mee om ga. maar dat soort dingen ga ik niet met hun doen weetjewel…

Ik heb meestal dat als ik bevriend raak met iemand/een paar meiden, ik ook hun groepje in word gepusht als het ware. Niet negatief bedoeld, ik vind het heel leuk. Ik heb nu een groepje op school waar ik mee om ga, en daarnaast een ietwat verwaterd vriendinnengroepje, waarvan twee meiden ongeveer m’n beste vriendinnen zijn.
Maar zonder een groepje heb je wel veel aandacht voor elkaar; in een groepje krijg je sneller die onderlinge ruzietjes, vriendschapjes, etc.

Ik ben vriendloos en zit altijd thuis. :ninja:

Ja, heb ik ook wel een beetje
ik had een superleuke vriendengroep, maar helaas, ik moest weer eens alles opgeven voor een jongen die fakking kanker mag krijgen van mij.

achteraf gezien dan