Herken de homo

Herken de Homo is een van oorsprong Amerikaans tv-programma-concept, “Playing it straight”, waarvan in 2005 ook een Nederlandse versie is uitgezonden door RTL.
Een vrouw dient door een wekelijkse afvalkeus uiteindelijk te bepalen met wie zij mogelijk verder wil in het leven. Alle mannelijke kandidaten doen zich voor als hetero, maar een deel ervan is in werkelijkheid homo. Blijft zij over met een homo, dan wint deze alleen de prijzenpot. Blijft zij over met een hetero dan delen ze het bedrag.
tot nu toe heeft ze 4 homo’s en 2 hetero’s weggestuurd

Het is elke maandagavond om 20:30 op rtl 5 voor.

Wie van jullie kijkt het en wat vinden jullie ervan?

Zelf vind ik Sam en Ben geniaal en hott!

Het lijkt me echt een walgelijk programma, dus ik kijk het uit principe niet.

Wal-ge-lijk. Echt.
Persoonlijk vindt ik het aandachttrekkerij en niet echt heel positief over homo’s overkomen.

Ik vind het wel grappig :stuck_out_tongue:

Wat een achterlijk wijf!

Sorry, als ik nu iemand beledig die fan is…

Stiekem vind ik het best leuk :stuck_out_tongue: maar ik zie er eigenlijk ook het probleem niet echt van…

ik heb het gisteren gekeken,het is gewoon een giller :flushed:
ik vind haar maar zo dom :cold_sweat:

De Nederlandse versie van 2005 vond ik wel leuk. Daar keek ik echt elke week naar. Maar de Amerikaanse versie vind ik niks. Ik heb het maar 1x gezien, en dat was genoeg om niet verder te kijken.

Ik vind alles eraan idioot, behalve het intro :'D Daarna haak ik vrij gauw af.

ik lach altijd om sam, danny en ben. vind hun echt genius. haha

Dit. Ik ken het niet eens maar vind de titel alleen al vreselijk beledigend en discriminerend.

Heerlijke slechte televisie, mag ook wel eens toch? :grinning:

Gewoon een achterlijk programma

Ik klikte hier alleen maar op om de reacties te lezen die mijn vermoeden bevestigen dat dit een dom programma is.

HEEEL GROTE SPOILER, HIER STAAT PRECIES WIE HOMO IS EN WIE NIET .

Ik heb er een paar weken geleden een stuk van gekeken maar ik vond het vreselijk. :cold_sweat:

ik dacht toch echt dat dean homo was help :dry:
en dat swen hetero was ik ken er niet bij met mijn gedachten :cold_sweat:

Same here.