Herkansing deelcertificaten.

Hallo!
Dit jaar ben ik bezig met mijn deelertificaten voor natuurkunde, scheikunde en wiskunde B omdat ik graag tandheelkunde wil gaan studeren en ik deze vakken nog niet had. In mei zal ik dus gewoon examen doen zoals idereen. Maar mijn vraag is: Stel dat ik voor een van de drie vakken een onvoldoende haal. Mag ik deze dan herkansen? Of mag dit niet omdat ik niet een volledig profiel doe?

Alvast bedankt meiden!

Ik doe nu ook deelcertificaten. Maar volgens mij mag je gewoon herkansen hoor! Je kan het voor de zekerheid even navragen op de school waar je nu zit.

Ja goed idee. Maar ik krijg ze maar niet te pakken… zucht.
Ik ben mijn deelcertificaten namelijk op internet aan het halen via de NHA dus ik kan niet zomaar even ‘naar school’ om het te vragen.
Misschien kan ik hier sneller antwoord krijgen.

Ik volg mijn deelcertificaten op het Horizon College. En ik mag gewoon herkansen. Neem dus aan dat dat voor jou ook geld. Zou een beetje vreemd zijn als dat niet mag.

Oh mooi:)
Bedankt voor je reactie!
Ik hoop natuurlijk dat ik het in 1 keer red, maar je weet maar nooit.

Ooh bevalt het NHA een beetje? Ik wil dit jaar wiB inhalen en twijfel nog tussen ‘t NHA en een ‘real life’-cursus :’)

Wiskunde B bij nha vind ik erg goed. Het is ontzetend goed uitgelegd en je hebt er eerlijk gezegd helemaal geen docent bij nodig. Alles staat er heel duidelijk in.
Wiskunde gaat bij mij het beste van die drie vakken en ik ben eigenlijk helemaal niet een beta persoon:P