Herinstalleren van sims 3

Hoi!!

Ik heb de sims 3 en vind het een super leuk spel! Ik had hem geïnstalleerd op me laptop en dat ging hartstikke goed. Maar omdat ik geslaagd was kreeg ik een nieuwe laptop, omdat ik de sims natuurlijk ook weer op me nieuwe laptop wil hebben wou ik die weer op me nieuwe laptop installeren, ALLES ging goed totdat ik me serie code moest invullen, ik deed dat braaf maar toen ik op de knop volgende drukte stond er dat deze code al in gebruik was! En dat klopt natuurlijk ook want ik had hem op me oude laptop ook gebruikt. Maar kan je de code of het spel dan geen 2 keer gebruiken? Als dat zo is vind ik het best zonde want dan betaal bijna 50 euro voor een spel die maar 1 keer kan installeren.

Als iemand hier ook ervaring mee heeft en/of een oplossing hoor ik dat super graag!

XOXO

ps. Als dit een stomme vraag is omdat hij zo simpel is op te lossen, of ik zou met me neus hebben gekeken, verontschuldig ik me hierbij! Ik ben namelijk nogal sukkel als over computers gaat en dingen installeren ervan, de simpele dingen gaan nog maar veel moeilijker moet het niet worden :stuck_out_tongue: