Herinnering kwijt

Hallo dames!

Ik vroeg me af of jullie mij misschien tips kunnen geven. Ik heb een herinnering, een hele vage, en weet niet meer met wie of wanneer het was. Ik zal hem jullie vertellen, dan krijgen jullie een beeld van de ‘vaagheid’ zeg maar haha.

Het is een tijdje geleden, ik weet niet precies hoe lang, maar volgens mij ben ik vrij jong. Ik weet niet waar ik ben, en ik weet niet wie het maakt, maar ik heb honger (misschien hebben we allebei honger? Ik weet niet of het een volwassene of vriendinnetje is). Hij/zij stopt rijst in een pan, en doet er suiker en boter bij. ‘He, dat is toch niet lekker?’ zeg ik, maar zodra ik het proef verander ik van gedachte.

Het was de eerste keer dat ik zoiets at, en daarom is de herinnering blijven hangen. Helaas alleen van het eten, niet van de plek of persoon! Ik ben vooral heel nieuwsgierig wie het is, omdat ik het gevoel heb dat als het iemand is met wie ik nu nog veel om ga ik het wel zou weten. :stuck_out_tongue:

Als iemand weet wat het eten eigenlijk is (ik dacht misschien rijstepap, maar ik eet dat nooit dus ik weet het niet haha!) en uit wat voor cultuur die komt zou dat mij al kunnen helpen! Verder als jullie tips hebben hoe ik me meer kan herinneren, graag!

rijstepap

Oke dankje! En ik las ergens dat het Fins is, weet iemand of dit klopt? (voegt voor mij niet heel veel toe helaas, hoopte eigenlijk dat het Marokkaans o.i.d. of juist typisch Nederlands was)

ehhh geen idee eigenlijk haha. Ik weet alleen wel dat mensen het vaak zelf zo maken