Herfstvakantie!

Heee!
Sommigen moeten morgen weer naar school (ik :frowning_face:) en sommigen hebben morgen vakantie. Wat hebben jullie gedaan in de vakantie of wat gaan jullie doen in de vakantie? (:
xxxx

Heel weinig gedaan. Dagje Ikea was wel het hoogtepunt whaha :'3
Maar hé daar is het vakantie voor :3

Ik heb nog een hele week vakantie :grinning:
Ik ga shoppen, luieren… vooral lui doen eigenlijk. Eigenlijk begint m’n vakantie nu pas want ik begon de vakantie met een migraine aanval -.-’
Ik denk dat ik trouwens ook ga trainen voor hockey. Zomaar :stuck_out_tongue:

Hoerezooi ik moet morgen ook weer naar school, totaal geen zin
Ik heb niks gedaan, op 2x met mijn vriend afgesproken (:smiling_face_with_three_hearts:) en verder gewerkt, geverfd, geleerd voor de pww, geshopt en genikst.

Bataviastad, texel, duitsland, bios, shoppen, shoppen, shoppen.

Morgen ook weer naar school dus. ;(

Ik heb geshopt, een pirates of the caribbean marathon gehouden, vriendin hier geslapen en veel geluierd. Dat was het wel weer. Morgenochtend weer vroeg op…

Omg, ik ga weer toeleven naar de volgende vakantie. Mijn vakantie was een en al partyhardy, slapen, eten, tv/computer. Heerlijk.

Uitgeslapen !!! :headbang2
En luieren
En shoppen
Met vriendinnen afspreken

En nu zeer depresief zijn dat ik morgen weer school heb o.O

pff ik heb pas over een week vakantie
nog een weekje volhouden dus…

dinsdag weer school, pfoei.
maar heb hele toffe vakantie gehad! gebowld, uit eten geweest, met mn vriend op stap, geshopt, gefeest, vriendinnen afgesproken.

ik ga werken, winkelen, stappen, po maken, boek nederlands lezen, leren voor pww, engels tv kijken -gever, wat moet ik veel voor school doen!- en lekker uitrusten.

Pfff jullie zeuren voor school :stuck_out_tongue:

Maar ik ga nu de sinterklaas tijden in. ik ben banketbakker… dus kom maar op met die speculaas en troep:S maar ja dat zijn 5 weken en dan 2 weken kerst

EN DAT WORD PAS HELL :’( boehoehoeheoheoeeheo ik wil niet":’(

ik ging leren en werken bij de ah. Top vakantie =_=

Morgen weer naar school. :frowning_face:

ah ik vind jou zo coool :grinning: ik wou[wil] ook banketbakker worden! it’s a family thang… maarre… succes met de speculaas,marsepein,muisjes,kerstkransjes,sinterklaaschocolade,kerstchocolade etc :grinning: hehe…

ik moet werken, met mn vriendje afgesproken (<3) shoppen met een vriendin, nog meer werken, shoppen met mn pa, shoppen met andere vriendin en die blijft ook logeren, een vakantie vriend komt langs, pompoenen uithollen met een vriendin, naar een feest, en op de laatste dag weer werken.

ik heb t lekker druk :grin: maar wel ohzo leuk ^^

Vandaag is mijn eerste schooldag weer… Ik zit dan nu ook op school -.-’
En het is alweer zo saai dat ik weer op GS zit xD
In de vakantie had ik voorgenomen om best wat schooldingen te doen… nou daar is dus bijna niks van gekomen x] Bijna heel de week gewinkeld en uitgeslapen xD
Heerlijk :grin:

vakantieee :relieved:
ik had vorige week pww!
ahaha

uhmm, vandaag en morgen nog vrij.
Woensdag weer school :frowning_face:, de vakantie gaat snel voorbij, maar eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan xd