Herbarium

Shit, ik moet vandaag mijn herbarium inleveren, ik had die al lang af moeten hebben van de zomer al, maar dat heb ik niet voltooid.

Met de sneeuw was het moeilijk blad te vinden dus heb ik wat in plantenwinkels gevraagd, maar nu zijn ze niet goed gedroogd. Ik heb ze gewoon in een boek gedaan. Wat nu? Iemand een oplossing voor mij?

Gezien het feit dat je het vandaag moet inleveren, ben je sowieso al te laat. Volgens mij helpt dan niks meer, hoor.

we kunnen je onmogelijk helpen met snel een herbarium fixen. wat bij mij vaak helpt is een enorme stapel boeken op je boek leggen waar de bladeren inzitten. maar zowiezo is dat nu te laat. helaaspindakaas.

Ik heb er net een in de magnetron gestopt.

als dat maar goed gaat…
HAHAHA

o jee

Je had toch beter eerder kunnen beginnen.

Wij kunnen je hier niet mee helpen en je bent sowieso al te laat (vooral als het de bedoeling was dat je het in de zomer al af had moeten hebben, toen er nog wel bladeren aan de bomen zaten). Heb je al om uitstel gevraagd?

Kun je die niet gewoon kopen?

aaah herbarium, echt verschrikkelijk!
Ik was ook veelste laat begonnen, had ik direct een 5.5 die 3x meetelde aan het begin van het schooljaar. Maar nu je al telaat bent kan je niet meer echt veel doen om de bladen sneller te laten droger aangezien ze daar 2/3weken voor nodig hebben