Herbalife?

Hoi,
Ik heb pas zo’n bodyanalyse laten maken bij een herbalife verkoopster (dit had ik gewonnen) voor ik naar haar ging was ik niet van plan om echt te gaan ‘dieëten’ ik eet namelijk al redelijk gezond. Maar nadat ze klaar was met haar uitleg heb ik toch ontbijtjes gekocht voor 1 maand. Dat houdt in elke ochtend 250ml water met aloë extract, thee en een shake. Daarnaast moet ik gewoon om de 3 uur een tussendoortje eten en mijn andere 2 maaltijden mag ik gewoon kiezen. Ik ben hier na een week toch 1,5kg mee afgevallen en ben best blij met het resultaat, maar ik ben bang dat als ik hier lang mee doorga en dan stop ik veel ga bijkomen terwijl ik nu wel een gezond gewicht heb. Heeft iemand hier ervaring mee?

Als je toch al een gezond gewicht heb, zou ik er gewoon mee stoppen. Die 1,5 kg die je bent afgevallen is mooi meegenomen. En als je toch nog wat wil afvallen zou ik dat gewoon rustig doen met net iets minder snoep eten of wat dan ook en niet door nog een keer herbal life te gebruiken.
Herbal life is trouwens ook best duur. Ik zou het gewoon lekker hierbij laten.

Ik eet sowieso al bijna geen snoep en ik sport ook veel, maar ik kan 's ochtends niks eten, waardoor de shake wel handig is… Maar inderdaad misschien moet ik na een maand wel stoppen :slightly_smiling_face:

Als je een blender thuis hebt, dan kan je zelf in de ochtend een shake maken zodat je jouw ‘ontbijt’ niet skipt :wink: Maar ik zou er indd niet al te lang mee doorgaan als je al op een goed gewicht zit

Zelf shakes maken lijkt me sowieso gezonder! Ook is het leuk om het zelf te maken. Een blender is wel handig.

Ik heb dit ruim een jaar lang gedaan.
Sinds een maand ben ik gestopt met de shakes en alle andere dingen die daar bij kwamen kijken.
Gestopt van 1 op de andere dag. Ben nog wel bewust van wat ik eet, stopt niet zomaar meer dingen naar binnen.

Ik was tijdens het dieet 68 en dat ben ik nu een maand later nog steeds.
3 verjaardagen gehad , paasbrunch en heel veel paaseitjes.

niet te druk om maken, gewoon opletten wat je eet. komt alles goed

Dit is een video van LeanSecrets (Youtube kanaal) over Herbalife. Misschien heb je er iets aan :slightly_smiling_face:
LeanSecrets heeft naar mijn mening hele goede informatieve video’s, vooral over fitness en afvallen.

Herbalife is echt troep. Niet doen.

Ben het met je eens hoor, maar kun je dit onderbouwen? Een vriendin van me wil dit namelijk gaan doen terwijl ze al vrij dun en gespierd is.

Sommige producten van Herbalife zijn best goed, alleen te prijzig naar mijn mening.
Je kan bij Kruidvat/Etos ook shakes halen en sochtends drinken. Of zoals hier als is benoemd zelf een shake maken in de blender.