herbal essences supermodel straight

Hee iedereen,
laatst zag ik in de Kruidvat: Herbal essences supermodel straight.
Mijn vraag is: werkt hij ook echt?

xSanne

Ik ben sowieso geen fan van herbal essences, als ik dat gebruik is heel m’n haar naar de klote. Dus ik denk dat het niet werkt.

bij mij werkt hij gewoon goed, maar ik heb ook vrij stijl haar van mezelf. liefs

ik heb een slag in me haar en ook nog eens heel dik haar…

Ik hou niet echt van herbal… Geen idee of hij werkt. Maar ik heb zo’n soort gelijke shampoo, maar dan van Nivea, en die werkt niet. Mijn krullen blijven gewoon krullen :grin:

nee , heb hem ook gebruik
je haar gaat wel glanzen
alleen word er niet stijl van ofzo , als dat je vraag was

weet niet, heb geen ervaringen hoor.
maar ik denk echt niet dat hij stijl blijf je haar zoals andere ‘‘straight’’ shampoo’s.
ik zie altijd wel een slag terug komen in mijn haar met straight shampoos.

Ik gebruik hem, hij maakt m’n haar lekker zacht en glanzend, maar stijl dus niet. Dat gaat ook niet met een shampoo, je haar van krullend naar stijl veranderen.
Dus daarnaast gebruik ik gewoon nog een haarproduct voor stijl haar en een stijltang.

shampo van Joico helpt wel,
die verkopen ze bij de kapper en is rond de 18,-

ze zeggen dat het alleen werkt in combo met alle andere producten van die straight lijn ofzo. Ik heb aisia straight van een ander merk ofzo geprobeerd en ik vind het puur klote.

geen idee of hij werkt… mijn haar wordt altijd heel stijl van de glans shampoo van niveau, weet even niet meer hoe die precies heet. maar die van herbal weet ik niet.

ik heb hemm maar ik heb zelf al heel stijl haar dus ik weer ook niet of hij echt werkt maaar iig hij ruikt super, en mn haar glanst en is lekker zacht :slightly_smiling_face:

Ik haat herbal shampoo’s!

Ik vind herbal essence shampoo’s en conditioner echt heeeerlijk, maar ik denk niet dat het echt heel goed helpt. Misschien is het ietsje stijler, maar ik denk niet dat er een drastisch verschil te zien zal zijn.

Wat heeft iedereen tegen Herbal Essences? Ik hou ervan. ik het iets van 4 shampoo’s en 3 conditioners. En ik heb ook Supermodel Straight. Ik denk dat het meer is voor als je stijl haar hebt was pluist of voor als je een beetje slag hebt. ik denk niet dat het bedoeld is om iemand die gigantisch veel krullen heeft in een wasbeurt superstijl haar te geven. Maar ik heb stijl haar, en ik gebruik hem best vaak en ik vind hem fijn.

Dank jullie voor jullie reacties!
ik heb supermodel straight toch maar niet gekocht
in plaats daarvan heb ik nu de blauwe (weet ff niet meer hoe hij heet)
voor droog haar, en die werkt prima!

xSanne