Herbal Essences = "nagellak remover".

Oké, dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik wil mensen even waarschuwen.

Ik had dus net een manicure gehad en me nagel heeel mooi laten lakken. Het was allemaal best prijzig, maar het resultaat was het zéker waard! Aanzien in onderweg geterroriseerd werd door een vogel (zie: het beest poepte precies op míjn hoofd!!) ging ik meteen ff mijn haren wassen. Mijn normale shampoo’s en conditioners zijn op, dus jatte ik herbal essences van mijn ma. Ik ben er sowieso niet dol op omdat mijn haar er droog en statisch van wordt, maar ik schrok me echt dood toen gewoon heel mijn nagellak er spontaan afbladderde! Ik weet dat het vaker gebeurd onder de douche (heb het eens gehoord, maar nooit zelf gehad, terwijl ik vaak gewoon lekker een cheap nagellakkie opdoe), maar nu was echt alles weg! Het spoelde gewoon hulpa de doucheput in :frowning_face:

Dus: kijk uit als je net je nagels pérfect heb gelakt en Herbal Essences gebruikt. -Maar als het als nagellak remover te gebruiken is (bij mij dan), vraag ik me echt af of het niet dodelijk voor je haar is. Aangezien mijn haar het niet fijn vindt, denk ik van wel dan…- :stuck_out_tongue:

xx

Toch best nutteloos dit, maar goed. x’]

Okee Bedankt :slightly_smiling_face:
Maar ik gebruik zelf Herbal Essences en heb het nog nooit meegemaakt :relieved:

Misschien was het wel gewoon heeeeeele slechte nagellak. :’)
Of was je nagelbed nog vet toen je er nagellak op deed, dan hecht de nagellak niet en gaat ie er dus af.

Ze hebben met Chanel en iets van opi ofzo gelakt (kan dat laatste kloppen?), maar ze hebben er wel verstand van neem ik aan…

welke herbal? deze?

http://media.herbalessences.com/us/images/offers/bottles.png

Waarschijnlijk was het dan inderdaad nog niet goed droog of uitgehard waardoor dit gebeurde. Wel erg jammer! Maar ik zou Herbal Essences er niet de schuld van geven, ik heb er namelijk geen last van.

Mijn haar viel uit van herbal >.> ik heb de blauwe maarja, ik denk ook niet dat dit van herbal komt hoor!

x

het duurt minimaal 6 uur voordat je nagellak helemaal droog is. en al waren je nagels nog vet kan het makkelijk zijn dat het er gewoon afgespoeld is.

Oké, haha. Dan zou dat laatste het wel geweest zijn :’)
De blauwe conditioner en de oranje shampoo had ik gebruikt…
Anyway, dit topic kan dan wel gesloten worden, haha.