[i]Heeyy !
Kwou ff weten of iemand deze shampoo ooit heeft gekocht,
en hoe die bevallen is !
http://img10.imageshack.us/img10/9686/300z2qghq5.th.jpg
x.[/i]
[i]Heeyy !
Kwou ff weten of iemand deze shampoo ooit heeft gekocht,
en hoe die bevallen is !
http://img10.imageshack.us/img10/9686/300z2qghq5.th.jpg
x.[/i]
Ik heb hem een hele tijd geleden in Amerika gehad. Hij bevalt mij! Hij ruikt echt super lekker, zoals altijd met Herbal Essences en mijn krullen zien er wel redelijk goed uit als ik mijn haar ermee gewassen heb. Ik vind hem goed.
Is die ook goed voor als je wel slag in je haar hebt, maar niet echt krullen, maar wel wil?
Ik denk niet dat je er echt krullen van krijgt, als je zelf geen krullen hebt.
Ik heb heel veel slag, en best veel pijpekrullen, maar niet een hele krulbos fzoow ;p Werkt het dan wel goed ? Ik wil namelijk wat meer krullen&glans…
zoiets heb ik ook, dus ik denk dat het dan wel werkt.
Awesome ! Heel erg bedankt !
-
Heb je bij deze shampoo wel volume?? want ik wil wel gewoon volume in mijn haar…
Hallo! van shampo krijg je geen krullen hoor Hahaha!
neej maar je krullen kunnen er mooier door worden, maar ik wil wel gewoon volume…
Volume? mm beetje, niet heel erg
hmm okeej, en hoe duur issie (A)?
want ben ff aant uitrekenen wat ik nodig heb voor me haar
de prijs weet ik niet, sorry
prijs is ¤3,50 dacht ik
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Het is nu namelijk 2+2 gratis bij de kruidvat op dit merk (en nog een aantal andere merken)
Ik heb de conditioner gehad, was er niet echt tevreden van. Pluis erger, krullen zeker niet mooier.
ik gebruik de andrelon krullen lijn, die bevalt me beter
ik kan niet meer zonder die crémespoeling. je haar wordt er superzacht van en ik krijg altijd echt betere krullen ervan.
ik haal het ook altijd uit amerika omdat ik het zoveel gebruik en die kleine potjes hier zo snel leegzijn, daar zijn ze echt huge. XD
Ik up dit topic even want ik heb een vraag ;p
Het afgelopen half jaar heb ik alleen maar ‘it’s a curl thing’ van Herbal Essences gebruikt en deze werkte echt supergoed voor m’n krullen! Maar nu is ie sinds een maand ofzo nergens meer te krijgen? In ieder geval niet in het dorp waar ik woon of dorpen in de buurt… Ik heb ook op internet gekeken maar op alle drogisterijen sites is ie niet meer op voorraad en op ebay kan ik ook niks vinden.
Iemand enig idee of hij nog ergens te koop is? Of dat er een nieuwe krulshampoo voor in de plaats komt?
Ik ben wanhopig :’)